Perfektion [SV]
Forum > Fanfiction > Perfektion [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freddelito
Elev |
16 jan, 2013 18:45 |
|
Barbiegirl
Elev |
Tack, söta ni är :*
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 16 jan, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
,1!1!dvfb vc
16 jan, 2013 18:59 |
|
Barbiegirl
Elev |
Skrivet av Borttagen: ,1!1!dvfb vc ? "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 16 jan, 2013 19:00 |
|
Borttagen
|
yjjmn
16 jan, 2013 19:01 |
|
Little J
Elev |
16 jan, 2013 19:20 |
|
Minihäst
Elev |
Gud!!! Vad bra det kan bli! Det du har skrivit är superbra! Jag har haft svårt att hitta ff's ett tag men denna tror jag värkligen på! Bevakar
another day, another slay 16 jan, 2013 20:00 |
|
Trezzan
Elev |
Läst nu då, eftersom jag är äckligt söt(>.<
Annars verkar det smått intressant och fastän jag själv inte är mycket för såna här fics så bevakar jag. ;*
16 jan, 2013 20:21 |
|
Barbiegirl
Elev |
Kapitel 2
Vi hittade ingen tom kupé men jag stack in huvudet i en, fixade till håret lite och sa sedan bitchigt "UT" till killarna från sjätte årskursen alltså en årskurs över mig o Lily. Killarna tog ner sina saker från hyllorna och kollade skrämt på Albus och James medans dom kollade in både mig och Lily, sen stack dom. Jag putade lite med min rumpa. Albus slog till den lätt så Lily inte skulle märka. Jag fnissade lite och tog sedan plats i soffan i kupén medans James bärde upp min koffert på hyllan och jag tittade nöjt på honom. Albus och James började nästan direkt snacka om qudditch och jag o Lily om hur förra årets fula killar över sommaren blivit värsta sexbomberna. Lily sökte desperat efter en ny pojkvän och har redan godkänt fyra dejter denna veckan. Hon hade satt upp ett event på Facebook igår och 50 styckena hade redan anmält sig som frivilliga. Redan imorgon skulle hon träffa Jasoer Trish fast han var igentligen intresserad av mig men hon kan få han lixom. Igentligen var Lily ingen utan mig och inte Albus och James heller förutom att dom spelade i gryffindors quidditch lag. Efter en liten stund kom även Hugo in i kupén med sin nya flickvän Sarah West. Sarah West var från hufflepuff och en liten söt tjej från 4 årskursen som gick i samma örtlärakurs som Hugo förra året. Hugo är faktiskt väldigt populär. En sån där känslig kille men har ändå väldigt många vänner. Ledare i hans gäng och tjejerna flockas runt han. Fast inte på samma sätt som Malfoy. Man skulle kunna säga att jag var den populäraste tjejen och Malfoy killen. Alla tycker vi passar ihop men dom vet att vi hatar varandra. Fast snygg är han ju och har varit sen alltid. Hugo var faktiskt ganska snygg om man lägger märke till sånt så jag putade ut lite extra med brösten och drog lite i håret, detta verkade göra Albus väldigt nervös. "Hugooo"skrek jag ganska högt , hoppade upp från min plats och kramade om honom, lite för länge. "Hej jag är Frida, du är Sarah va ?" Presenterade jag mig och granskade henne från topp till tå. "Eh ja?" Jag hade inte förväntar mig ett sånt bitchigt svar tillbaka när jag hade för en gångs skull varit trevlig mot någon jag inte kände så jag drog med Hugo ut ur kupén och stängde dörren. "Vafan Hugo, hon är ju värst bitchen" väste jag åt honom. "Ska komma från dig" fräste han som svar och gick sedan in i kupén och drog med sig Sarah därifrån och gav mig en blick som, ses senare ? Jag nickade till svar, och lutade mig sedan mot väggen och funderade på att bjuda in Sarah att hänga med oss eller om jag skulle sprida nåt elakt rykte. Hrm... "Har hört att du ska ha fest på fredag" Malfoy avbröt mina tankar. " Ha från vem då" snäste jag som svar. "Har mina kontakter" sa han och hånflinade åt mig. "Pttf, tro inte att du kan bestämma över mig längre , scor..Malfoy." "Jag kommer på freda iallafall och du ska få se om du kan motstå mig när du är full, det har aldrig hänt innan vad jag har märkt." Jag vände ryggen mot mig och gick sedan iväg. Jag brast ihop i gråt på golvet i korridoren, tårarna bara kom. Att jag och Malfoy haft sex i prefekternas badrum visste ingen om och ingen skulle få veta. Han är bara ett äckligt svin som utnyttjar folk, och jag var berusad när det hände så man kan väll säga att det inte var medvetet. Han beter sig som han är min Gud eller nåt för han var min "första". Jag reste mig upp och gick mot den lilla toaletten som fanns på tåget, tog upp min mobil och använde som spegel och tvättade bort den utkletade mascaran och sminkade om mig på nytt. Sen gick jag tillbaka mot kupén med långsamma steg. --------------------------- Kapitlet blev sådär men det bli bättre när dom är på Hogwarts tror jag. Kommer ytligare ett kapitlet senare ikväll. Bevaka och kommentera gärna vad jag behöver bli bättre och ändra på. "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 16 jan, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
ÅH, en Hogwarts berättelse! .D
~bevakar 16 jan, 2013 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen