HP tatuering
Forum > Harry Potter > HP tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
thechosenone
Elev |
Jag skulle vilja skriva The Chosen One i nacken, eller Expecto Patronum på ryggen(inte så stort..)
On my way back home 7 mar, 2011 19:29
Detta inlägg ändrades senast 2011-03- 7 kl. 19:31
|
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag funderar på ett Death Eater märke på höger arm Har tänkt på det men det är så stort Är det inte på vänster? xD Btw kolla din mobil ♥
7 mar, 2011 19:29 |
|
soratanaka
Elev |
@NEWBORN; Inte att vara tonåring i sig är ett problem, men det har hänt massa skit under åren. Efter att jag fyllt tjugo känns det som att man äntligen är fri, skulle jag tro! Och eftersom vingar är så klassiskt, så valde jag brutna handbojor istället.
@gin; Dödsätarmärket är på vänster arm, men a. Sure. Glöm inte att bestämma dig ordentligt. Det är en stor tatuering, dessutom. ;-) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
@NEWBORN och soratanaka; jo jag kom på att den var på vänster arm direkt efter att jag postat mitt förra inlägg x"D borde kanske gå och ändra det
7 mar, 2011 19:38 |
|
thechosenone
Elev |
Skrivet av Borttagen: @NEWBORN och soratanaka; jo jag kom på att den var på vänster arm direkt efter att jag postat mitt förra inlägg x"D borde kanske gå och ändra det Man kan ju förminska den, så att det mest blir symboliskt On my way back home 7 mar, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av thechosenone: Skrivet av Borttagen: @NEWBORN och soratanaka; jo jag kom på att den var på vänster arm direkt efter att jag postat mitt förra inlägg x"D borde kanske gå och ändra det Man kan ju förminska den, så att det mest blir symboliskt aa det är ju klart, men jag tror att jag skulle föredra den i naturlig storlek 7 mar, 2011 19:43 |
|
NEWBORN
Elev |
@thechosenone, bra ide! Det du sa om en tauering i nacken, tänk efter innan du gör det, tänkte först på det men kom sedan på att då ser ju inte jag tatueringen
7 mar, 2011 19:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-03- 7 kl. 19:45
|
|
soratanaka
Elev |
Symboliskt sätt funderade jag på, förrut, att tatuera in en liten dödskalle med antingen en orm intill, eller texten "Snake in eternity" eller "Snake forever" eller dylikt. Nu funderar jag på antingen Dödsrelikerna, en blixt, initialerna H.P eller Hogwartsloggan. ;-D
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 19:45 |
|
NEWBORN
Elev |
@soratanaka, Hogwarts loggan har jag också tänkt på! Den är jätte fin! Men det är så mycket saker i den så det kanske ser kladdigt ut
7 mar, 2011 19:46 |
|
Chriszy
Elev |
har tre citat jag vill gadda :p
I solemnly swear that I am up to no good the last enemy that shall be destroyed is death the shadow of his last laugh still etched upon his face om jag gör den sista (shadow if his last laugh) så kommer jag ha den på foten eller skulderbladet och så stjärnorna från böckerna runt om solemnly swear på överarmen, två rader och death-grejen på foten känns dock som det blir väldigt mycket text :p I solemnly swear that I am up to no good. 7 mar, 2011 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen