Dumbledores Armé rollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Dumbledores Armé rollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
25 jan, 2013 13:54 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har aldrig rollspelat på mugglis, men jag kan vara med. Jag vill vara Anthony Goldstein. När kommer det en mall? Perfekt! Det kommer inte komma någon mall, utan det är bara att köra på NyTo Perfekt! Fixar det! Winter is coming... 25 jan, 2013 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Har aldrig rollspelat på mugglis, men jag kan vara med. Jag vill vara Anthony Goldstein. När kommer det en mall? Perfekt! Det kommer inte komma någon mall, utan det är bara att köra på NyTo Perfekt! Fixar det! Vänta, så vi ska bara börja, så här? Utan mall? Jag var medlem på kpw förut och då hade man alltid en mall, men okej. 26 jan, 2013 10:01 |
|
Lillan Potter
Elev |
Ska vi börja!?
Jag börjar! *Efter lektionen i försvar mot svartkonster* - Trist, vad ska man lära sig i de där lektionerna? Sa jag och tittade på Harry. - Javisst, såklart, du ska hjälpa oss Harry! 3 mar, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
((Då skriver jag nu
*efter lektion i trollformellära* Jag gick ut ur klassrummet, Flitwick kom strax efter mig. Jag var sist ut, som vanligt. Jag började småspringa mot Stora Salen för att äta lunch. (( Ha ha, nu bestämde jag vilken tid det var 4 mar, 2013 15:41 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
*Efter lektionen i försvar mot svartkonst*
-Aså Gud det ända vi lär oss på lektionerna är hur ont man kan få i handlederna av alt detta skrivande,sa jag irriterat till Parvati Hon nikade till svar och vi började röra oss mot Stora salen *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 mar, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
*utanför Stora Salen*
Jag flåsade in i Salen och kämpade mig fram de sista metrarna till ravenclawbordet. Där satte jag mig bredvid Terry som höll på att bre smör på en tekaka. Jag tog en och smetade lemon curd på den. "Du kunde väl ha väntat", sa jag innan jag hann tänka mig för. Terry såg förvånat på mig, så hade jag väl aldrig sagt förut? "Förresten kommer det någon bakom dig som du inte vill träffa.", fortsatte jag. Terry såg bakom sig och upptäckte Susan Bones från Hufflepuff komma gående. "Jag sticker", sa han och sprang iväg med tekakan. 4 mar, 2013 16:00 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag vill Va Parvati Patil!!!!
I’m a bit dark and twisted. 4 mar, 2013 16:23 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 mar, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
*är fortfarande kvar i stora salen*
"Hej", säger Susan när hon kommer fram. "Var är Terry?" Jag rycker på axlarna. "Vet inte" Hon sätter sig på Terrys plats, ett ögonblick vill jag knuffa iväg henne och säga att hon inte får sitta vid vårat bord. Men jag ångrar mig, av två anledningar: 1. Hon är inte otrevlig 2. Hon skulle slå till mig "Varför vill du träffa Terry?" frågar jag och börjar äta på min tekaka. Det vet jag redan. Terry knuffade in Susan i Umbridge så att hon har straffkommendering varje söndag tills sommaren. (( kan ingen komma fram till alla och säga att vi ska träffas på svinhuvudet? Det var väl Hermione? I så fall kanske det är dags snart =) )) 4 mar, 2013 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen