3 sekunder eller 5 sekunders regeln?
Forum > Off Topic > 3 sekunder eller 5 sekunders regeln?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
acciomuffin
Elev |
10 jan, 2013 15:54 |
|
Fang
Elev |
5 sekunders regeln
10 jan, 2013 15:57 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 jan, 2013 16:22 |
|
ikka
Elev |
5 second rule! Fast det är ju mest något man säger & inte följer slaviskt i 100% av fallen. Tappar jag en macka med smöret nedåt (vilket man alltid gör!) spelar det ingen roll om den legat på golvet 0,005 eller 5 sekunder, den slängs ändå
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 jan, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
Femsekundersregeln, helt klart.
10 jan, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
5 såklart
10 jan, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Alltså skulle säga 5 och uppåt. För mig handlar det om det antalet sekunder som går från att jag tappar det tills jag plockar upp det igen. Hehe.
10 jan, 2013 17:31 |
|
Bananas
Elev |
Alltså 3/5 (fast det är femsekundersregeln hohohoh) är ju bara ett UTTRYCK, det är ingen REGEL
Man kan ju ta den helt seriöst om man nu vill förstås xD
10 jan, 2013 21:16 |
|
peter503
Elev |
de beror ju på, men 5 sekunders
10 jan, 2013 21:24 |
|
Terrakowski
Elev |
Om det är skit på golvet fastnar det oavsett 3/5 sekunder. Är det inget skit på det är det bara att äta i min mening
10 jan, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen