Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fantasia
Elev |
10 jan, 2013 18:05 |
|
Shapiro
Elev |
När Queen Boo kommer in så kan vi komma på något. Fast vi kan snacka ihop oss lite själva också.
Four score and seven years ago... 10 jan, 2013 18:08 |
|
Queen Boo
Elev |
förslag på vad vi ska rolla??
jag är jättecoolig älska mig plz 10 jan, 2013 21:39 |
|
Shapiro
Elev |
Hmm... Vad är det för stuk av rollspel? Är det överlevnad eller fantas eller??
Four score and seven years ago... 10 jan, 2013 22:01 |
|
Queen Boo
Elev |
Vet ej... fantasy antar jag???
jag är jättecoolig älska mig plz 10 jan, 2013 22:02 |
|
Shapiro
Elev |
Ok. Om alla bara tänker lite kommer vi nog på något. Det här börjar gå bra.
Four score and seven years ago... 10 jan, 2013 22:08 |
|
Fantasia
Elev |
12 jan, 2013 00:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi kan ju ta HP
jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 13:29 |
|
Shapiro
Elev |
Ok. Men ska vi ta egna karaktärer?
Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 13:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Shapiro: ja, det tycker jag. men de andra måste ju oxå gå med på hpOk. Men ska vi ta egna karaktärer? jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen