Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
6 mar, 2011 20:24 |
|
Ellen097
Elev |
Hagrid är ju as cool!
6 mar, 2011 20:25 |
|
invisible
Elev |
jag tycker att Hagrid gör sitt bästa. men på engelska har han en jobbig dialekt.
6 mar, 2011 20:31 |
|
Emelie
Elev |
Skrivet av invisible: jag tycker att Hagrid gör sitt bästa. men på engelska har han en jobbig dialekt. nee, han pratar ju skitfint "So tell me, who was he tryin' ter curse?" "dont worry, you're just as sane as I am..." 6 mar, 2011 20:38 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag tycker absolut inte illa om Hagrid, han är ju genomsnäll och bryr sig om dem, men han blir... irriterande. :c
6 mar, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
Det finns väl stunder då han kan vara lite jobbig, men jag älskar honom ändå
6 mar, 2011 21:10 |
|
SnapesFlikka
Elev |
Jag har aldrig gillat hnm, han är bara riktigt frustrerande och är oftast till problem för trion
What about me, what about you, what about everything we've been through 7 mar, 2011 06:10 |
|
superman
Elev |
han är så gullig, värsta stora mysgubben
7 mar, 2011 07:38 |
|
Soz
Elev |
Nä, Hagrid roles!
Sherlockian, Whovian etc. 7 mar, 2011 07:50 |
|
Sweeney
Elev |
Nej jag älskar honom ändå.. han e så.. kramgo..
7 mar, 2011 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen