Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hagrid, jobbig?

Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
jan
Elev

Avatar


Hagrid är bäst nej men bra https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi56.tinypic.com%2F2qtwxsx.jpg

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

6 mar, 2011 20:24

Ellen097
Elev

Avatar


Hagrid är ju as cool!

6 mar, 2011 20:25

invisible
Elev

Avatar


jag tycker att Hagrid gör sitt bästa. men på engelska har han en jobbig dialekt.

6 mar, 2011 20:31

Emelie
Elev

Avatar


Skrivet av invisible:
jag tycker att Hagrid gör sitt bästa. men på engelska har han en jobbig dialekt.


nee, han pratar ju skitfint

"So tell me, who was he tryin' ter curse?"

"dont worry, you're just as sane as I am..."

6 mar, 2011 20:38

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Jag tycker absolut inte illa om Hagrid, han är ju genomsnäll och bryr sig om dem, men han blir... irriterande. :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

6 mar, 2011 20:54

Borttagen

Avatar


Det finns väl stunder då han kan vara lite jobbig, men jag älskar honom ändå

6 mar, 2011 21:10

SnapesFlikka
Elev

Avatar


Jag har aldrig gillat hnm, han är bara riktigt frustrerande och är oftast till problem för trion

What about me, what about you, what about everything we've been through

7 mar, 2011 06:10

superman
Elev

Avatar

+2


han är så gullig, värsta stora mysgubben

7 mar, 2011 07:38

Soz
Elev

Avatar


Nä, Hagrid roles!

Sherlockian, Whovian etc.

7 mar, 2011 07:50

Sweeney
Elev

Avatar


Nej jag älskar honom ändå.. han e så.. kramgo..

7 mar, 2011 10:56

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?

Du får inte svara på den här tråden.