Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

BEHÖVER HJÄLP

Forum > Harry Potter > BEHÖVER HJÄLP

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:

Jag har börjat några rader, men jag kommer nog inte att lägga upp den här tror jag... Skriver på ett dokument på datan så att jag kan skicka till typ farmor och farfar, du vet ju hur galna de äldre blir när man säger att man skrivit något,
Så ja, kommer nog inte lägga ut den här.. Kanske när dem blir färdig i så fall, om den blir det...



Jag fattar men om du nu vill skiva ut på mugglis skulle jag hämskgärna läsa! det låter som att du har en bra idé att skriva om deras bran


Haha ja, jag får väl se hur jag gör. Du kanske kan skriva en egen version om hur deras barn klarar av Hogwarts? det är en rolig idé faktiskt.


Hahah ja jag ska tänka på det

8 jan, 2013 20:44

Voldermorthjertamig
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:

Jag har börjat några rader, men jag kommer nog inte att lägga upp den här tror jag... Skriver på ett dokument på datan så att jag kan skicka till typ farmor och farfar, du vet ju hur galna de äldre blir när man säger att man skrivit något,
Så ja, kommer nog inte lägga ut den här.. Kanske när dem blir färdig i så fall, om den blir det...



Jag fattar men om du nu vill skiva ut på mugglis skulle jag hämskgärna läsa! det låter som att du har en bra idé att skriva om deras bran


Haha ja, jag får väl se hur jag gör. Du kanske kan skriva en egen version om hur deras barn klarar av Hogwarts? det är en rolig idé faktiskt.


Hahah ja jag ska tänka på det


Gör det, och jag läser mer än gärna om du bestämmer dig för att skriva en!

Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light. - Albus Dumbledore

8 jan, 2013 20:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:

Jag har börjat några rader, men jag kommer nog inte att lägga upp den här tror jag... Skriver på ett dokument på datan så att jag kan skicka till typ farmor och farfar, du vet ju hur galna de äldre blir när man säger att man skrivit något,
Så ja, kommer nog inte lägga ut den här.. Kanske när dem blir färdig i så fall, om den blir det...



Jag fattar men om du nu vill skiva ut på mugglis skulle jag hämskgärna läsa! det låter som att du har en bra idé att skriva om deras bran


Haha ja, jag får väl se hur jag gör. Du kanske kan skriva en egen version om hur deras barn klarar av Hogwarts? det är en rolig idé faktiskt.


Hahah ja jag ska tänka på det


Gör det, och jag läser mer än gärna om du bestämmer dig för att skriva en!


Absolut. Jag måste bara hitta en handling.

8 jan, 2013 20:46

Voldermorthjertamig
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:

Jag har börjat några rader, men jag kommer nog inte att lägga upp den här tror jag... Skriver på ett dokument på datan så att jag kan skicka till typ farmor och farfar, du vet ju hur galna de äldre blir när man säger att man skrivit något,
Så ja, kommer nog inte lägga ut den här.. Kanske när dem blir färdig i så fall, om den blir det...



Jag fattar men om du nu vill skiva ut på mugglis skulle jag hämskgärna läsa! det låter som att du har en bra idé att skriva om deras bran


Haha ja, jag får väl se hur jag gör. Du kanske kan skriva en egen version om hur deras barn klarar av Hogwarts? det är en rolig idé faktiskt.


Hahah ja jag ska tänka på det


Gör det, och jag läser mer än gärna om du bestämmer dig för att skriva en!


Absolut. Jag måste bara hitta en handling.


Gör det, skriv länken i ett mejl om du gör någon

Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light. - Albus Dumbledore

8 jan, 2013 20:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Voldermorthjertamig:

Jag har börjat några rader, men jag kommer nog inte att lägga upp den här tror jag... Skriver på ett dokument på datan så att jag kan skicka till typ farmor och farfar, du vet ju hur galna de äldre blir när man säger att man skrivit något,
Så ja, kommer nog inte lägga ut den här.. Kanske när dem blir färdig i så fall, om den blir det...



Jag fattar men om du nu vill skiva ut på mugglis skulle jag hämskgärna läsa! det låter som att du har en bra idé att skriva om deras bran


Haha ja, jag får väl se hur jag gör. Du kanske kan skriva en egen version om hur deras barn klarar av Hogwarts? det är en rolig idé faktiskt.


Hahah ja jag ska tänka på det


Gör det, och jag läser mer än gärna om du bestämmer dig för att skriva en!


Absolut. Jag måste bara hitta en handling.


Gör det, skriv länken i ett mejl om du gör någon


visst!

8 jan, 2013 20:48

1 2

Forum > Harry Potter > BEHÖVER HJÄLP

Du får inte svara på den här tråden.