Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

1 2 3 4
Användare Inlägg
joel dumbledore
Elev

Avatar


ja kanke nagini men då moste man ju vara med voldemort hela sit liv


därför luuuuuuuuuna

Join the dark side, we have cookies. :D

6 jan, 2013 14:19

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av joel dumbledore:



därför luuuuuuuuuna
Men Luna dör väll inte?

6 jan, 2013 16:40

Sallymalfoy
Elev

Avatar


Fred :'(

6 jan, 2013 21:24

Borttagen

Avatar


Fred

6 jan, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Remus Lupin

6 jan, 2013 21:27

Vildhjarta4ever
Elev

Avatar


Sirius! Men mest för att jag vill veta vad som finns bakom slöjan, så han skulle kunna berätta
</nyfiken>

Mitt spel Sigrid https://sigrid.itch.io/sigrid-det-inre-mrkret-prolog-demo

6 jan, 2013 21:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av joel dumbledore:



därför luuuuuuuuuna
Men Luna dör väll inte?


Tänkte också det...

6 jan, 2013 22:05

themarauder
Lärare

Avatar


Sirius - han är en person som aldrig fick sin chans.

=) - just like themarauder

6 jan, 2013 22:07

moaskywalkr
Elev

Avatar


vill återuppliva alla
men jag tror ändå fred - hans död var den som berörde mig mest, och han var ju så ung också </3
annars lupin/tonks pga teddy :----(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcQrGORf_GeUjjYC_pzDgQosJH5c4RY0hNqMlOu-ACQH2-GXqlhmhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTxaTsI9dvzLwc2KADA0nBv3WFf4UOojDhhKEoQN4T8nx9A0sbx

6 jan, 2013 22:15

Borttagen

Avatar


Fred, eftersom att han är min favorit person som dör

6 jan, 2013 23:54

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

Du får inte svara på den här tråden.