Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?
Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel dumbledore
Elev |
ja kanke nagini men då moste man ju vara med voldemort hela sit liv
därför luuuuuuuuuna ![]() Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 14:19 |
|
cikki
Elev |
Men Luna dör väll inte?
6 jan, 2013 16:40 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Fred :'(
6 jan, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Fred
6 jan, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Remus Lupin
6 jan, 2013 21:27 |
|
Vildhjarta4ever
Elev |
Sirius! Men mest för att jag vill veta vad som finns bakom slöjan, så han skulle kunna berätta
</nyfiken> Mitt spel Sigrid https://sigrid.itch.io/sigrid-det-inre-mrkret-prolog-demo 6 jan, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Tänkte också det... 6 jan, 2013 22:05 |
|
themarauder
Lärare |
6 jan, 2013 22:07 |
|
moaskywalkr
Elev |
vill återuppliva alla
men jag tror ändå fred - hans död var den som berörde mig mest, och han var ju så ung också </3 annars lupin/tonks pga teddy :----( 6 jan, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
Fred, eftersom att han är min favorit person som dör
6 jan, 2013 23:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen