Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nagini

Forum > Harry Potter > Nagini

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
hermonii
Elev

Avatar

+2


Nagini hade verkligen något speciellt. Därför tycker jag vi tar en tyst minut, om inte mer för att hedra henne :'( ♥

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

6 jan, 2013 00:11

Borttagen

Avatar

+1


JAG HÅLLER MED!
rätt tänkt!

6 jan, 2013 00:16

voldemorts.haff
Elev

Avatar


6 jan, 2013 00:27

Borttagen

Avatar


R.I.P kära Nagini. Du förtjänar en stor plats i våra hjärtan. Utan dig hade ju faktiskt Voldemort varit way to forever alone

6 jan, 2013 01:13

hermonii
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
R.I.P kära Nagini. Du förtjänar en stor plats i våra hjärtan. Utan dig hade ju faktiskt Voldemort varit way to forever alone


Fint sagt, skulle inte sagt det bättre själv :'

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

6 jan, 2013 01:21

Drake
Elev

Avatar


Nja, dödade hon inte folk? På något sätt kanske det är naturens kretslopp att vissa djur dödar djur, men ändå.

Att hon var på den 'onda sidan' var nog för övrigt av samma skäl som Krake... Voldemort enligt henne var nog världens kärlekfullaste människa. Klart att hon hjälpte honom som tog hand om henne.

6 jan, 2013 09:51

Ginny!!!!
Elev

Avatar


Jag tycker själva Nagini var smart för att vara orm, men inte så att jag tyckte det var hemskt när hon dog... Jag antar att hon borde ha fått leva, och att det var dumt av Voldemort att göra henne till en horrokrux. Hon var som vilken orm som helst, och borde ha fått barn och leva ett lyckligt liv.
R.I.P.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

6 jan, 2013 11:44

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


var elak då han utnyttjade Nagini för att han kunde tala ormspråk. Om inte hade utnyttjat och gjort Nagini till horocrux skulle hon väl ha fått levt ett vanligt liv, som en vanlig orm. Visst så dödar ju Nagini folk, men jagtror att det till i alla fall 50% var som sade åt henne det.


R.I.P Nagini

6 jan, 2013 11:47

joel dumbledore
Elev

Avatar


Skrivet av hermonii:
Skrivet av Borttagen:
R.I.P kära Nagini. Du förtjänar en stor plats i våra hjärtan. Utan dig hade ju faktiskt Voldemort varit way to forever alone


Fint sagt, skulle inte sagt det bättre själv :'




vi borde ha en begravning

Join the dark side, we have cookies. :D

6 jan, 2013 12:57

Voldermorthjertamig
Elev

Avatar


Jag tänkte inte så mycket på Nagini när jag såg filmen, så jag blev inte så jätteledsen när hon dog..

Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light. - Albus Dumbledore

6 jan, 2013 13:28

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Nagini

Du får inte svara på den här tråden.