Professor McGonagalls svaghet!
Forum > Harry Potter > Professor McGonagalls svaghet!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beata
Elev |
6 mar, 2011 16:33 |
|
Ginnyy
Elev |
6 mar, 2011 17:04 |
|
Mataki
Elev |
jag också
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 17:04 |
|
Borttagen
|
min före detta bildlärare som jag hade i sjuan var också som Minerva. Gillade henne enormt, men de andra störiga killarna hatade henne för att hon var sur hela tiden. Vad de inte förstod var att hon var sur pga att dem var störiga och idiotiska mot henne. Även oförskämda.
7 mar, 2011 10:43 |
|
Simonlack
Elev |
Skrivet av Borttagen: min före detta bildlärare som jag hade i sjuan var också som Minerva. Gillade henne enormt, men de andra störiga killarna hatade henne för att hon var sur hela tiden. Vad de inte förstod var att hon var sur pga att dem var störiga och idiotiska mot henne. Även oförskämda. Jag hatar såna personer också jag menar fattar dem inte att det är dem som är elaka man borde visa respekt! Lily and James one of the cutest couple of time! 7 mar, 2011 15:00 |
|
Alhomora
Elev |
McGonni (Smeknamn
~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 7 mar, 2011 15:52 |
|
Rowena
Elev |
Hon är cool
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 7 mar, 2011 16:56 |
|
Soz
Elev |
McGonagall är sjukt cool ju! Hon är en animagus, vilket visar att hon är väldigt skicklig, och bra rå den alldra svårast magin, Förvandlingskonst.
Sherlockian, Whovian etc. 7 mar, 2011 17:44 |
|
soratanaka
Elev |
Minnie är underbar. Jag älskar henne.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 19:24 |
|
AlmaLu
Elev |
Hon är bäst!
7 mar, 2011 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen