Drakföda?
Forum > Harry Potter > Drakföda?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dennys
Elev |
4 jan, 2013 20:23 |
|
Caty Delacour
Elev |
4 jan, 2013 20:34 |
|
Dennys
Elev |
Du har inte bara den där sidan! jag har den också! Kolla på en av mina inlägg som jag citerade dig på! Draksidan: http://www.angelfire.com/weird/hpotter/magiskadjur.html
4 jan, 2013 20:35
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 5 kl. 15:48
|
|
hermione gragner
Elev |
RIDDARE AAAAAAAAAA
4 jan, 2013 23:50 |
|
antecool1
Elev |
hur blir det en drake jag har köpt ett egg men hur???
fred&george regerar 5 jan, 2013 00:05 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Du högerklickar på ägget varje dag, väljer "öppna länk i ny flik" och trycker sen på ägget tre gånger. Efter ett tag kommer det bli en spricka i ägget och sen kommer din drakunge födas! 5 jan, 2013 00:44 |
|
Iyo
Elev |
Du kanske borde skriva i förstainlägget att du menar irl, det finns folk som förvirrar sig xD
Annars är det som andra sagt; kalkon, en guldbit och blodigt kött är bra att ha till hands. 5 jan, 2013 02:48 |
|
Dennys
Elev |
SKRIV INGA MER KOMMENTARER OM DET INTE HANDLAR OM DRAKMAT OCH DRAKÄGG OCH DRAKAR IRL!
5 jan, 2013 10:32 |
|
Anjelina
Elev |
Kul, jag ska någ också gå på drakjakt i sommar (fast bara kanske)
Harry Potter♥ 5 jan, 2013 15:19 |
|
Dennys
Elev |
Skrivet av hermione gragner: RIDDARE AAAAAAAAAA ?? 5 jan, 2013 15:48 |
Forum > Harry Potter > Drakföda?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen