Den vackraste senerna i hp??
Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snapes minnen, när han och Lily ligger brevid varandra i gräset. ♥
7 jan, 2013 10:04 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
8 jan, 2013 09:54 |
|
lily, luna
Elev |
9 jan, 2013 10:26 |
|
tove_primrose
Elev |
jag älskar i slutet av första filmen när harry ska gå på tåget och Hagrid ropar på honom för att ge boken med foton till honom sen säger ron tror jag kommer du få det bra hemma med mugglarna och så säger Harry jag ska inte hem.
sen en annan sak som inte är en scen men som jag tyckte var väldigt gullig Rons patronus är en Jack russel hund och Hermiones Patronus är en utter, Jack russel hundar är kända för att jaga uttrar ♥ 9 jan, 2013 13:19 |
|
British Accent
Elev |
Jag gillar en scen i tredje filmen när Harry, Hermione och Ron precis räddat Sirius och gick ut ur spökande stugan. Sedan går ju Sirius och tittar på Hogwarts och Harry kommer till honom och pratar
Det är en fin scen tycker jag. En annan är ju när alla höjer sina trollstavar för Dumbledore när han precis hade dött. En kraftfull och sorglig scen. 9 jan, 2013 13:30 |
|
Borttagen
|
En som jag tycker är i 5:e filmen när Harry och Cho pussas
9 jan, 2013 15:08 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
När mcgonagall tjafsar med Umbridge! det är så "fin"
Utman mej gärna på duell! 10 jan, 2013 16:14 |
|
joel dumbledore
Elev |
när man kollar på snapes minen
Join the dark side, we have cookies. :D 10 jan, 2013 17:17 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Jag älskar faktiskt det då striden på Hogwarts ska börja, och alla gör sig redo. Är kanske inte så fint^^, men gillar verkligen det, får liksom känsla av att själv vara med. men gud EXAKT! Det känns så extremt stort och fint på nått sätt, jag känner mig liksom trygg vid den scenen som om inget kan gå fel, ååh♥3
10 jan, 2013 17:26 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av joel dumbledore: när man kollar på snapes minen Join the dark side, we have cookies. :D 10 jan, 2013 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen