Harry Potter-shop öppnar på Kings Cross!
Forum > Harry Potter > Harry Potter-shop öppnar på Kings Cross!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Latrodecta
Elev |
Skrivet av Cailine: Skrivet av Latrodecta: Ge oss rapport! Jag lovar att jag ska skriva i tråden så fort jag varit där, dessutom bombadera med bilder! Yey! Weasleygirl98: Var det stort? Låg det på 9 3/4? 4 jan, 2013 09:17 |
|
Weasleygirl98
Elev |
När jag var där var det tyvärr inte färdigbyggt
Så typiskt när man har varit där Så fanns det en bokshop, där kunde man även Köpa bland annat trollstavar Winter is coming... 5 jan, 2013 09:28 |
|
Borttagen
|
Nej så mysig butik
5 jan, 2013 14:12 |
|
Iyo
Elev |
5 jan, 2013 14:19 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
8 jan, 2013 11:07 |
|
Latrodecta
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: Fortfarande inga Hufflepuff halsdukar... http://www.blocket.se/stockholm/Nya_saker___Harry_Potter_44530122.htm?ca=15&w=3 Här har du 8 jan, 2013 11:33 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av Latrodecta: Skrivet av JamesCarnalosVamp: Fortfarande inga Hufflepuff halsdukar... http://www.blocket.se/stockholm/Nya_saker___Harry_Potter_44530122.htm?ca=15&w=3 Här har du Tack, ska tänka på det. Känns bara tråkigare att vara Huff när det inte finns halsdukar. ![]()
8 jan, 2013 11:59 |
|
LauraTree
Elev |
JAg MÅSTE dit!
8 jan, 2013 12:20 |
|
pardus
Elev |
Jag har varit inne ii butiken! Den var awesome, men det var som en liten varsion av den som finns på WB studio tour. Det fanns inte så mycket kläder, och det mesta var svindyrt (såklart)
EDIT: den låg precis bredvid där man tar kort vid perong 9 3/4. Där med en halv bagagevagn alltså We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 8 jan, 2013 16:06 |
|
The Daily Prophet
Elev |
8 jan, 2013 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen