Okej att byta ut skådisar?
Forum > Harry Potter > Okej att byta ut skådisar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men jag gillar hur de löste problemet med Crabbes skådespelare, för att istället för att byta ut skådespelare bytte de karaktär. Vilket jag tycker är bra! Förlåt men nu är jag förvirrad, har dom ytt karaktär? 0: Den ''nye'' är Blaise Zabini och inte Vincent Crabbe Jaha, men vad sa dom hände med Crabbe då? Nu låter jag helt borta 0.o De tog inte med honom, han som spelade honom odlade typ marijuana eller något så därför ville de inte ha kvar honom! Det är i alla fall vad jag har hört! 3 jan, 2013 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men jag gillar hur de löste problemet med Crabbes skådespelare, för att istället för att byta ut skådespelare bytte de karaktär. Vilket jag tycker är bra! Förlåt men nu är jag förvirrad, har dom ytt karaktär? 0: Den ''nye'' är Blaise Zabini och inte Vincent Crabbe Jaha, men vad sa dom hände med Crabbe då? Nu låter jag helt borta 0.o De tog inte med honom, han som spelade honom odlade typ marijuana eller något så därför ville de inte ha kvar honom! Det är i alla fall vad jag har hört! Okej Men vänta, när byter dom? I vilken film? 3 jan, 2013 12:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men jag gillar hur de löste problemet med Crabbes skådespelare, för att istället för att byta ut skådespelare bytte de karaktär. Vilket jag tycker är bra! Förlåt men nu är jag förvirrad, har dom ytt karaktär? 0: Den ''nye'' är Blaise Zabini och inte Vincent Crabbe Jaha, men vad sa dom hände med Crabbe då? Nu låter jag helt borta 0.o De tog inte med honom, han som spelade honom odlade typ marijuana eller något så därför ville de inte ha kvar honom! Det är i alla fall vad jag har hört! Okej Men vänta, när byter dom? I vilken film? Sista 3 jan, 2013 12:04 |
|
cikki
Elev |
Man förstår ju varför de inte vill ha kvar Crabbe-skådisen, men jag förstår inte riktigt bytet med Lavender. Men Dumbledore...
Han som spelat Albus i de senare filmerna, han ger inte samma känsla! Han är så... allvarlig och ser typ sur ut... 3 jan, 2013 18:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag gillar inte idé att den som spelar en karaktär byts ut. Jag förstår dock varför och stöttar besluten som gjorts i Harry Potter då det har gynnat filmernas fortsättning och höjt trovärdigheten gentemot böckernas material.
Jamie Michael Waylett, som spelade Vincent Crabbe, odlade droger hemma och har haffats med både cannabis och kokain i sin ägo. Man ville inte att en sådan skådespelare skulle vara ett föredöme eller ha att göra med resterande filmer och lät därmed Blaise Zabini ha en större roll i DH. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 jan, 2013 19:17 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Fattade inte att dem hade bytt ut Flitwick förrän jag spelade fenixorden och fick uppdraget att gå till Flitwicks lektionssal och såg den lilla brunhåriga mannen.
![]()
8 jan, 2013 11:09 |
|
Triix
Elev |
>I dunno. Vi vill ju inte vara utan fimerna
Och "orginalskådisarna" kanske inte trivdes med sitt jobb. Men det är ändå rätt störigt. Draco Malfoy ♥
8 jan, 2013 11:29 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av cikki: Man förstår ju varför de inte vill ha kvar Crabbe-skådisen, men jag förstår inte riktigt bytet med Lavender. Men Dumbledore... Han som spelat Albus i de senare filmerna, han ger inte samma känsla! Han är så... allvarlig och ser typ sur ut... Fast Dumbledore var de ju tvungna att byta ut, med tanke på att den första skådespelaren dog.
8 jan, 2013 13:24 |
|
Lillan Potter
Elev |
Flitwick borde inte ha bytts ut, jag bara, MEN VAD ÄR DET HÄR? VAR ÄR FLITWICK?
Dumbledore visste jag inte att de hade bytt ut... MEN BYT UT: Bonnie Wright! 1 apr, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte att Crabbe byttes ut (han blev tagen av polisen för att han handlat om typ droger) eftersom dom ersatte honom med en som inte ens liknade honom för 5 öre!
Sen visste jag inte att lavendel och flitwick byts ut (varför det????) men jag gillar ändå den nyaste dumbledoren framför den gamle...fast det var synd att han dog... 1 apr, 2013 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen