Dobbys egna tråd
Forum > Harry Potter > Dobbys egna tråd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mollylisa
Elev |
Jag saknar dig Dobby
30 dec, 2012 10:22 |
|
Queen Boo
Elev |
R.I.P Doby
jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:17 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av LaylaCatcher: R.I.P. Dobby♥ för det första^^ För det andra- glöm inte de tre andra, Krake, Winky och Hookey (Tror jag det stavas <---) Ja Hookey är ju död men Winky och Krake är väl inte det!? Ja, det är sant. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte då jag skrev, menade antagligen att man inte ska glömma dem Imagination and dreaming is my life 1 jan, 2013 17:23 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Nej ingen alf får bli glömd!♥Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av LaylaCatcher: R.I.P. Dobby♥ för det första^^ För det andra- glöm inte de tre andra, Krake, Winky och Hookey (Tror jag det stavas <---) Ja Hookey är ju död men Winky och Krake är väl inte det!? Ja, det är sant. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte då jag skrev, menade antagligen att man inte ska glömma dem 1 jan, 2013 17:26 |
|
Triix
Elev |
1 jan, 2013 17:52 |
|
NyTo
Elev |
1 jan, 2013 17:59 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av lunalovegood!!: Nej det är de inte.Skrivet av LaylaCatcher: För det andra- glöm inte de tre andra, Krake, Winky och Hookey (Tror jag det stavas <---) Ja Hookey är ju död men Winky och Krake är väl inte det!? Jag gillade inte alls Dobby i tvåan, han ställde ju till en massa trassel för Harry! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 1 jan, 2013 18:03 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Lilla Dobbyyy, så liten men ändå en sån stor plats i våra hjärtan. ♥ R.I.P
1 jan, 2013 18:22 |
|
Emily Granger
Elev |
Dobby var söt i sista filmen innan han dog han hade röda skor
Jag hatar Bellatrix!!! 1 jan, 2013 18:59 |
|
Genny1
Elev |
2 jan, 2013 20:55 |
Forum > Harry Potter > Dobbys egna tråd
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen