Ett extra kapitel i den amerikanska upplagan
Forum > Harry Potter > Ett extra kapitel i den amerikanska upplagan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NEWBORN
Elev |
5 mar, 2011 15:10 |
|
AlmaLu
Elev |
Dumt att de inte tog med det i boken!
5 mar, 2011 17:32 |
|
Oskan
Elev |
Här kan ni kolla de flesta skillnaderna i böckerna:
http://www.hp-lexicon.org/about/books/differences.html "May the force be equal to mass times acceleration" 5 mar, 2011 17:42 |
|
NEWBORN
Elev |
5 mar, 2011 17:44 |
|
AlmaLu
Elev |
Skrivet av Oskan: Här kan ni kolla de flesta skillnaderna i böckerna: http://www.hp-lexicon.org/about/books/differences.html Bra sida! 5 mar, 2011 17:50 |
|
Oskan
Elev |
"May the force be equal to mass times acceleration" 6 mar, 2011 00:51 |
|
Mataki
Elev |
låt säga att jag ska köpa alla böckerna på engelska, ska jag då köpa US eller UK versionen, tycker ni?
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 12:18 |
|
NEWBORN
Elev |
6 mar, 2011 12:19 |
|
Mataki
Elev |
okej tack ^^ men skillnaden är väl inte så stor? utom namnet och att de har rättat till olika fel, menar jag.
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 12:23 |
|
NEWBORN
Elev |
6 mar, 2011 12:43 |
Forum > Harry Potter > Ett extra kapitel i den amerikanska upplagan
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen