Hur skulle ni reagera?
Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
minisa
Elev |
Det skulle betyda att hogwart skulle försvinna och det betyder att alla mina drömmar krossas
Kram till er ^~^ 29 dec, 2012 13:43 |
|
Narbeleth
Elev |
Jag skulle blivit otroligt besviken
Always. 29 dec, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
vad menar ni med hur skule ni reagera
29 dec, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
Jag skulle börjat gråta :c
29 dec, 2012 16:19 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Fatta vad smärtsamt om det hände precis innan han besegrade voldermort, där när han dg. Så att man aldrig fick se hur allt gick. D:
29 dec, 2012 16:22 |
|
Little J
Elev |
29 dec, 2012 17:58 |
|
Pond
Elev |
Jag skulle gråta. Usch. Herregud vad hemskt det skulle vara.
She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 1 jan, 2013 18:11 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Då skulle jag inse att det hela bara varit en mardröm!
"Hm, you must be a Weasley" 1 jan, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Jag skulle bli jätteledsen och arg!
Jag skulle bli chokad och inte fattat det. Jag skulle bli jättearg på J.K.Rowling för att det, i så fall, hade varit en dröm för Harry. 1 jan, 2013 20:18 |
|
Pryda
Elev |
Haha ganska kul tanke. Snacka om antiklimax.
Nej men det hade varit sjukt tråkigt. “I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 1 jan, 2013 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen