Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur skulle ni reagera?

Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?

1 2 3 4
Användare Inlägg
minisa
Elev

Avatar


Det skulle betyda att hogwart skulle försvinna och det betyder att alla mina drömmar krossas

Kram till er ^~^

29 dec, 2012 13:43

Narbeleth
Elev

Avatar


Jag skulle blivit otroligt besviken Det skulle förstöra allt det storslagna och fantastiska!

Always.

29 dec, 2012 15:35

Borttagen

Avatar


vad menar ni med hur skule ni reagera

29 dec, 2012 15:36

Borttagen

Avatar


Jag skulle börjat gråta :c

29 dec, 2012 16:19

DeathDownAlex
Elev

Avatar

+1


Fatta vad smärtsamt om det hände precis innan han besegrade voldermort, där när han dg. Så att man aldrig fick se hur allt gick. D:

29 dec, 2012 16:22

Little J
Elev

Avatar


Jag skulle bli helt "WTF"!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Ff847a499e6a32584633759b96da7b900%2Ftumblr_n0qreqt2H31rr4fbbo3_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn2.teen.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2Fdylan-obrien-birthday-august-26-2013-gifs-collins-rph.gif

29 dec, 2012 17:58

Pond
Elev

Avatar


Jag skulle gråta. Usch. Herregud vad hemskt det skulle vara.

She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX

1 jan, 2013 18:11

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Då skulle jag inse att det hela bara varit en mardröm!

"Hm, you must be a Weasley"

1 jan, 2013 20:12

Borttagen

Avatar


Jag skulle bli jätteledsen och arg!
Jag skulle bli chokad och inte fattat det. Jag skulle bli jättearg på J.K.Rowling för att det, i så fall, hade varit en dröm för Harry.

1 jan, 2013 20:18

Pryda
Elev

Avatar


Haha ganska kul tanke. Snacka om antiklimax.

Nej men det hade varit sjukt tråkigt.

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

1 jan, 2013 20:23

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?

Du får inte svara på den här tråden.