Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad hade ni valt?

Forum > Harry Potter > Vad hade ni valt?

1 2 3
Användare Inlägg
NyTo
Elev

Avatar


Det finns redan en sådan här tråd.

men iaf.. hänger på fast jag redan svarat där..

Där skrev jag att jag skulle välja att vara dödsätare...men nu när jag tänker igenom så..hmmm

Svar: Dödsätare ifall jag kan vara som Bella

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

27 dec, 2012 13:55

Borttagen

Avatar


Vad är det som är "coolt" med att döda icke renblodiga trollkarlar? Skulle ni kunna "gå över" och sen döda mugglare eller?


27 dec, 2012 13:59

Sallymalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av NyTo:
Det finns redan en sådan här tråd.

men iaf.. hänger på fast jag redan svarat där..

Där skrev jag att jag skulle välja att vara dödsätare...men nu när jag tänker igenom så..hmmm

Svar: Dödsätare ifall jag kan vara som Bella



Jaha, hade ingen aning om att det redan fanns en. ber om ursäkt för det!

27 dec, 2012 15:34

NyTo
Elev

Avatar


Skrivet av Sallymalfoy:
Skrivet av NyTo:
Det finns redan en sådan här tråd.

men iaf.. hänger på fast jag redan svarat där..

Där skrev jag att jag skulle välja att vara dödsätare...men nu när jag tänker igenom så..hmmm

Svar: Dödsätare ifall jag kan vara som Bella



Jaha, hade ingen aning om att det redan fanns en. ber om ursäkt för det!


Aaa, lugnt för min del.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

27 dec, 2012 15:42

Borttagen

Avatar


Nej, jag tror inte det.

27 dec, 2012 16:12

Borttagen

Avatar


Jag hade nog inte klarat av att gå med i en sådan hänsynslös organisation. Kanske om jag bara fick vara typ sekreterare eller nåt...

27 dec, 2012 18:00

Borttagen

Avatar


hej

27 dec, 2012 18:01

Borttagen

Avatar


Aldrig i livet. Jag är hellre en ödmjuk mugglare än en ond trollkarl.

27 dec, 2012 18:04

Borttagen

Avatar


lord voldemort

27 dec, 2012 18:05

GinnyLover
Elev

Avatar


Nej, det är inte riktigt jag. Jag skulle inte trivas med att tortera och mörda folk, dessutom skulle jag nog säga emot vissa order.
Jag skulle alltså inte passa som dödsätare, dessutom är man ju i Harrys värld när man läser böckerna!

8 maj 2013 ♥

27 dec, 2012 18:11

1 2 3

Forum > Harry Potter > Vad hade ni valt?

Du får inte svara på den här tråden.