Era Harry Potter-julklappar!
Forum > Harry Potter > Era Harry Potter-julklappar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
Här är mina :3
Voldemorts trollstav ![]() 2013 kalender ![]() Posterbok ^^ ![]() och resultatet blev såhär av alla de fina posters: ![]() Tur att jag hade flyttat in i ett annat rum innan julafton, annars skulle nog inte alla posters fått plats! ^^ Blev lite många kanke, hehe Fick också pengar på julafton som jag ska spendera på lite hp saker ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
25 dec, 2012 21:04 |
|
PureSlytherin
Elev |
25 dec, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
26 dec, 2012 00:29 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Fina saker!!!
Winter is coming... 26 dec, 2012 11:00 |
|
Afturelding
Elev |
Jag fick ett "brev från hogwarts" av min sambo, Harry Potter till kinect som jag skulle fått kom inte i tid så jag fick ett kort där det stod att jag var inbjuden till Hogwarts istället
Och så blev jag klar med min tolkning av slytherin-halsduken dagen förre julafton, en liten julklapp till mig själv. ![]() ![]()
26 dec, 2012 11:41 |
|
JosefinFini
Elev |
26 dec, 2012 11:44 |
|
MissLollo
Elev |
Förra året fick jag ett set med alla HP böckerna på engelska samt quidditch through the ages.... Men iår fick jag typ inget HP relaterat.... Eller jo fick Book of Spells tillsammans med mina syskon
26 dec, 2012 12:08 |
|
Hedvig9812
Elev |
jag fick 1001 frågor om Harry Potters magiska värld
och om två veckor ska min familj åka till harry potter the making of london http://www.wbstudiotour.co.uk/ You say school, I say Hogwarts. 1 jan, 2013 23:04 |
|
Thedoctorshyffledor
Elev |
Faktiskt inget...
2 jan, 2013 11:20 |
|
Clara Darkin
Elev |
Jag fick inget även fast jag önskade mig en Ravenclaw-halsduk.
![]()
2 jan, 2013 11:26 |
Forum > Harry Potter > Era Harry Potter-julklappar!
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen