Älska mig (SV)
Forum > Fanfiction > Älska mig (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elzyii
Elev |
Awesum!!!
Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 16 mar, 2013 23:41 |
|
Borttagen
|
Ny lösare! Bevakar! Awesome!
17 mar, 2013 08:04 |
|
Ormtunga
Elev |
"Jaha" muttrade jag när jag kom till partyt.
Det hölls självklart i fängelsehålorna. Snape satt inne på sitt kontor som vanligt och sov. Ärligt ingen visste det mer en oss Slytherinare men han var en riktig sovmänniska. Festerna var alltid i fängelsehålan längst bort från Snapes kontor, och enbart 5, 6 och 7:klassare var tillåtna. Det fanns en förtrollning runt omkring hålan som försäkrade det (inga lärare kunde heller komma in). Trots detta bra utrymme så gick de flesta därifrån för att få lite vara lite privata. Jag stannade för det mesta enda tills det bara fanns 5:klassare kvar. Det var dem som var tråkigast att hänga med. I vilket fall som helst. Ikväll fanns det inget sväng alls här, som jag misstänkte var det töntiga små 5:klassare som hade bestämt musiken. Dags för lite förändring då. Med orden 'et expurgent omnes quintus graders' flög alla 5:klassare ut ur hålan och trots att de försökte kunde de inte komma in igen. Jag log och kallade på alla 6 och 7:klassare genom ett sätt som vi hade uppfunnit. De gick in och hånskrattade åt 5:klassarna som desperat försökte ta sig in. Att få vara i den här hålan var lika med att vara cool. Det var faktiskt nämligen bara dem som ansågs av de andra vara coola som var tillåtna här. Tillslut gick äntligen 5:klassarna och festen kunde börja.
20 mar, 2013 17:10 |
|
Borttagen
|
Awesome! Super! Du fick mig gla' igen!
20 mar, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
Väldigt bra!
20 mar, 2013 17:13 |
|
Ormtunga
Elev |
Skrivet av Borttagen: Awesome! Super! Du fick mig gla' igen! Skrivet av Borttagen: Väldigt bra! Jag blir så glad när jag ser att folk faktiskt är intresserade av det jag skriver. För er som vill veta så planerar jag att göra en ny berättelse detta kommer vara en fristående ff alltså inte kopplade till harry potter eller något annat överhuvud taget. Den kommer att heta 'The Starlighter' och ni som vill läsa den kan bara slänga i väg ett mejl så skickar jag länken.
20 mar, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Ja, släng iväg länken, för jag vill läsa!
20 mar, 2013 18:05 |
|
Selma...
Elev |
20 mar, 2013 18:29 |
|
Ormtunga
Elev |
20 mar, 2013 18:30 |
Forum > Fanfiction > Älska mig (SV)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen