Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Julklappar på Mugglis- Omöjligt med drakar.

Forum > Mugglarportalen > Julklappar på Mugglis- Omöjligt med drakar.

1 2
Användare Inlägg
hermione gragner
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av hermione gragner:
Skrivet av Tonks_xD:
Mn kan inte, tror jag iaf. Man kan liksom inte sälja drakar på marknaden...

jojo det går min syster har en massa drakar ute på marknaden eller så har jag drömt det.....
Man kan lägga dit äggen, och det verkar som om de oköpta äggen kläcks så småningom?

heh ja något åt det hållet

22 dec, 2012 23:50

Lolly0101
Elev

Avatar


det går bara med drakägg inte drakaer

23 dec, 2012 00:14

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
En fråga:
Hur skickar man saker som julklapp på mugglis?


Du går in till trollkarls-staden och in på "Weasleys vassa vintervaror" för att skicka Julklappar!

Ok tack!

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

23 dec, 2012 11:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
Hej där?

Jag undrar de, jag hade tänkt ge bort en drake i Julklapp till en vän här på Mugglis, men de är de att jag tänkte att den skulle få kläckas först! Så att jag kunde döpa den till någonting sött och sedan skicka iväg den!
Så jag har klappat den och hållit på och nu när ägget har kläckts och jag har döpt draken så märker jag:

Jag kan inte skicka den!


Är detta något som har med min dator att göra eller kan man helt enkelt inte skicka drakar?
För jag vart ärligt talat lite ledsen..


Det är som att sälja en drake:

Man måste sälja den som ägg annars kan man inte sälja den!
Det är samma sak med skicka en julklapp:
Den måste vara ägg för att skicka iväg den.

Vad tråkigt för dig!

23 dec, 2012 11:57

1 2

Forum > Mugglarportalen > Julklappar på Mugglis- Omöjligt med drakar.

Du får inte svara på den här tråden.