"Cedric extra knäcker"
Forum > Harry Potter > "Cedric extra knäcker"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Simonlack
Elev |
Jag har inte läst böckerna men när man kollar på filmerna förstår man lite handlingen om hur dem är i böckerna.
Spoiler: Tryck här för att visa! Lily and James one of the cutest couple of time! 6 mar, 2011 06:55 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Simonlack: Jag har inte läst böckerna men när man kollar på filmerna förstår man lite handlingen om hur dem är i böckerna. Spoiler: Tryck här för att visa! Håller med!♥
6 mar, 2011 10:18 |
|
Katla
Elev |
HATAR Twilight!!! Men det är faktiskt en lite rolig grej att det står på chokladgrodekortet...Men jag tycker att det förstör också. Twilight har ABSOLUT inget att göra med Harry Potter!!!
♏︎ 6 mar, 2011 10:37 |
|
Mataki
Elev |
det ska väl bara vara en kul grej, antar jag...
OFT: för er som bryr er, min syster säger att twilight är misstänkt lik en fanfic på fanfic.net (eller vad sidan nu heter) Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 11:18 |
|
NEWBORN
Elev |
6 mar, 2011 11:46 |
|
Mataki
Elev |
aldrig sett den
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 11:58 |
|
superman
Elev |
jag har aldrig fattat varför alla jämför twilight och harry potter! det är ju två helt olika saker. twilight är för tonårstjejer, harry potter är föralla
NEWBORN men twilight släpptes ju före true blood ens började spelas in... 6 mar, 2011 12:12 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av superman: jag har aldrig fattat varför alla jämför twilight och harry potter! det är ju två helt olika saker. twilight är för tonårstjejer, harry potter är föralla NEWBORN men twilight släpptes ju före true blood ens började spelas in... Inte böckerna
6 mar, 2011 12:18 |
|
Mataki
Elev |
jag tycker att där finns för många vampyr serier... det är nästan omöjligt att något inte blir samma....
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 12:21 |
|
superman
Elev |
NEWBORN whaaaaat? hade jag ingen aning om! :o
6 mar, 2011 12:23 |
Forum > Harry Potter > "Cedric extra knäcker"
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen