Nytt Spel
Forum > Mugglarportalen > Nytt Spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag tycker att man kan köra Bag-man istället för pac-man
Bagman är gubben man styr, svartalferna är spökena, galleoner är det man ska ta och slagträn är det som får honom att kunna slå ut svartalferna 21 dec, 2012 08:13 |
|
Simon Potter
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag tycker att man kan köra Bag-man istället för pac-man Bagman är gubben man styr, svartalferna är spökena, galleoner är det man ska ta och slagträn är det som får honom att kunna slå ut svartalferna Haha bra ideé
21 dec, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Det låter jätte bra
21 dec, 2012 14:37 |
|
Simon Potter
Elev |
21 dec, 2012 15:39 |
Forum > Mugglarportalen > Nytt Spel
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen