Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nytt Spel

Forum > Mugglarportalen > Nytt Spel

1 2
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jag tycker att man kan köra Bag-man istället för pac-man
Bagman är gubben man styr, svartalferna är spökena, galleoner är det man ska ta och slagträn är det som får honom att kunna slå ut svartalferna

21 dec, 2012 08:13

Simon Potter
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Luna.Lovegood:
Jag tycker att man kan köra Bag-man istället för pac-man
Bagman är gubben man styr, svartalferna är spökena, galleoner är det man ska ta och slagträn är det som får honom att kunna slå ut svartalferna



Haha bra ideé

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F157lu2u.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F20ub96r.png

21 dec, 2012 14:32

Borttagen

Avatar


Det låter jätte bra

21 dec, 2012 14:37

Simon Potter
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Det låter jätte bra


Japp

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F157lu2u.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F20ub96r.png

21 dec, 2012 15:39

1 2

Forum > Mugglarportalen > Nytt Spel

Du får inte svara på den här tråden.