Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

My time at Hogwarts (SV)

Forum > Fanfiction > My time at Hogwarts (SV)

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Jättebra!!!!!
Ett tips: Ha rader, som tillexempel:

" Viktor, vakna!", ropade hans Mamma från köket.
Viktor klev upp ur sin säng och drog upp sin rullgardin och såg ut genom fönster, på fönstret var det täckt av frost.
Det var den 1:a Februari och hans bäste vän Julius födelsedag, han var olidligt trött och det kändes som om bly belsastade hans ögonlock, men han gick ändå trots sin trötthet ner till frukosten.


__________________________________________


Det blir lättare att läsa då! Men förutom det så är den:
Jättebra!!!!
tack, jag vet att jag måste träna styckes indelning Molly Evans: Vad tyckte du var bra/ dåligt angående min " Skrivförmåga"???



Jag tycker det är dåligt med styckel fördelning och mall. Jag tycker det är bra att du skriver på ett bra sätt och du har fantasi och det är bra att du nämner saker som är bra att veta!
När kommer nästa kapitel?

20 dec, 2012 19:42

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Jättebra!!!!!
Ett tips: Ha rader, som tillexempel:

" Viktor, vakna!", ropade hans Mamma från köket.
Viktor klev upp ur sin säng och drog upp sin rullgardin och såg ut genom fönster, på fönstret var det täckt av frost.
Det var den 1:a Februari och hans bäste vän Julius födelsedag, han var olidligt trött och det kändes som om bly belsastade hans ögonlock, men han gick ändå trots sin trötthet ner till frukosten.


__________________________________________


Det blir lättare att läsa då! Men förutom det så är den:
Jättebra!!!!
tack, jag vet att jag måste träna styckes indelning Molly Evans: Vad tyckte du var bra/ dåligt angående min " Skrivförmåga"???



Jag tycker det är dåligt med styckel fördelning och mall. Jag tycker det är bra att du skriver på ett bra sätt och du har fantasi och det är bra att du nämner saker som är bra att veta!
När kommer nästa kapitel?
ska förbättra mallen och styckes indelningen imorgon och nästa kapitel kommer... sen... XD ( imorgon eller övermorgon som senast)

20 dec, 2012 19:45

Lisen563
Elev

Avatar


Jätte bra!

21 dec, 2012 14:42

1 2

Forum > Fanfiction > My time at Hogwarts (SV)

Du får inte svara på den här tråden.