Vad har folk emot ravenclaw?
Forum > Mugglarportalen > Vad har folk emot ravenclaw?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är inget fel på Ravenclaw! Jag fattar inte varför man skriver så........
20 dec, 2012 16:12 |
|
Looney673
Elev |
Jag äälsar rawenclaw! exakt inget fel på er det är var kanske bara någon som inte gillar en medlem där elr nåt sånt... men om jag inte hade kommit i Slytherin hade jag velat komma i Rawenclaw! ♥
![]()
20 dec, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Det kan maybe tro att vi är Snobbiga?
20 dec, 2012 22:43 |
|
Simon Potter
Elev |
21 dec, 2012 06:37 |
|
Borttagen
|
Ingen har något emot Ravenclaw, det kan ju vara någon som är arg på någon där eller bara vill retas och vara taskig. Oavsett är det lika bra att bara strunta i det. Alla elevhem har haft perioder då det skrivits på anslagstavlan.
21 dec, 2012 06:41 |
|
potter_fan
Elev |
Jag tycker att Ravenclaw är ett underbart elevhem. Det var där jag ville hamna först. Själv har jag inte märkt att något elevhem blivit förolämpat, men de som har skrivit något illa går ju (oftast) inte i elevhemmet de har förolämpat så de vet ju inte hur awesome det elevhemmet är!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 21 dec, 2012 08:51 |
|
Wolfsbane
Elev |
21 dec, 2012 11:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Det är INGET fel på ravenclaw! Min bästis Kotte7 är i Ravenclaw, och jag vet INTE varför folk skriver så
jag är jättecoolig älska mig plz 21 dec, 2012 11:41 |
|
hockey macke
Elev |
jag tycker slytherin säkns ned för malfoy är med där.
food before poeple 21 dec, 2012 13:06 |
|
Borttagen
|
Hålle med, men samtidigt får,de ju mer uppmärksamhet och blir bättre behandlade av Snape än det andramelevhemmen 21 dec, 2012 13:14 |
Forum > Mugglarportalen > Vad har folk emot ravenclaw?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen