Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Jag skulle gärna vilja Ha ett erfa kort men bara om någon skulle ge mig vadsomhelst skulle jag bli superglad över att någon tog sig tid att skicka till mig.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
15 dec, 2012 22:21 |
|
Tonks_xD
Elev |
hm.. egentligen vad som helst :'
- gummiankor - pygmépuffar - och vad som helst, blir jätteglad för allt :'D ![]()
15 dec, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
TillOchMed tanken på att skicka till mig skulle göra mig glad!
men jag kan ju göra en liten lista Ändå xD 1. Draco Kort 2. John Williams x1 3. Puffisar 4. Ankor MEN VAD SOM HELST SKULLE GÖRA MIG GLAD :'D 15 dec, 2012 22:49 |
|
Noel6
Elev |
ja önskar mej non ting rolit!
16 dec, 2012 09:21 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
JAG BLIR GLAD FÖR ALTING!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 16 dec, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Jag önskar mig kramar och kärlek inslagna i fina paket med något trevligt meddelande
Fast om jag nu fick önska mig någoting så måste det nog vara dessa saker: Spoiler: Tryck här för att visa! 16 dec, 2012 10:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-16 kl. 11:09
|
|
themarauder
Lärare |
16 dec, 2012 10:27 |
|
JosefinFini
Elev |
16 dec, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
-Pygmepuff
-Anka -Kvast Det önskar jag mig mest, men vad som helst blir jag också superglad över! ^^ 16 dec, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Jag önskar mig fluffiga små paket med fina meddelanden ♥ bryr mig egentligen inte om innehållet av själva paketet c:
16 dec, 2012 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen