Julklappar
Forum > Mugglarportalen > Julklappar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av RoseElm30771: hahh neej det behövs inte :' Ok Tonks_XD jag tycker lite synd om dig så du får en liten julklapp från mig! ![]()
16 dec, 2012 09:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Joho. Du ska få av mig med!Skrivet av RoseElm30771: hahh neej det behövs inte :' Ok Tonks_XD jag tycker lite synd om dig så du får en liten julklapp från mig! 16 dec, 2012 09:13 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha tack xD (altså det är inte meningen att alla ska ge mig julklappar bara för att jag sa något... Skrivet av Tonks_xD: Joho. Du ska få av mig med! Skrivet av RoseElm30771: hahh neej det behövs inte :' Ok Tonks_XD jag tycker lite synd om dig så du får en liten julklapp från mig! ![]()
16 dec, 2012 09:16 |
|
Borttagen
|
VAD ÖNSKAR NI ER I JULKLAPP FOLKET!?
16 dec, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad som helst! VAD ÖNSKAR NI ER I JULKLAPP FOLKET!? 16 dec, 2012 09:31 |
|
Borttagen
|
Jag ÄLSKAR denna nya funktion!!! Det är så himla roligt här på Mugglis på julen!!!!
16 dec, 2012 10:54 |
Forum > Mugglarportalen > Julklappar
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen