Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mums
Elev |
15 dec, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Pojken frågade mig vad jag gjorde. Jag svarade tyst: "Jag... släpper ut mina tankar. Du då?"
15 dec, 2012 19:39 |
|
mums
Elev |
"Jag gör... samma sak. Hur gammal är du? Jag är femton år. Min broder må vara aderton år gammal."
*Han är från artonhundratalet ju, så han pratar konstigt... och aderton=arton* ![]()
16 dec, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Aderton? Hans familj måste vara "gammeldagsig"... "Jag är också 15", svarar jag honom lika tyst som förut. "Vad heter du?"
16 dec, 2012 20:16 |
|
mums
Elev |
17 dec, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
Unga dam? Jaja, tänker Nora innan hon svarar: "Nora."
20 dec, 2012 16:42 |
|
mums
Elev |
21 dec, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
"Tack, antar jag", säger jag lite försiktigt igen.
22 dec, 2012 16:06 |
|
mums
Elev |
22 dec, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
"Ehm.... Jag bor i... Stockholm typ?"
[Jo, finns det något som heter "Sungdebruk" typ... Känner mig så himla smart nu alltså.... 22 dec, 2012 16:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen