Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vänta, jag förstår inte

Forum > Mugglarportalen > Vänta, jag förstår inte

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jo, fast du gjorde det inte på ett otrevligt sätt. Det hade varit en annan sak om du attackerade trådskaparen för dennes språkbruk. Men aja, jag är inte nån admin heller...

14 dec, 2012 16:28

1 2

Forum > Mugglarportalen > Vänta, jag förstår inte

Du får inte svara på den här tråden.