Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som samlar på Harry Potter-kort?

Forum > Harry Potter > Någon som samlar på Harry Potter-kort?

1 2
Användare Inlägg
Latrodecta
Elev

Avatar


Skrivet av svenne:
Jag vill köpa kort. massor av kort. Jag arrangera drafts i HP på CalCon i Kalmar. www.calcon.se

Har lite långt till Göteborg dock. Vet ni vilka expansioner de har på Kvibergs?

Någon som vill byta kort?


Endast Quidditch och bassetet.

Jag vill gärna byta kort! Kan kolla upp en lista på vad jag saknar Vet du något du behöver?

15 feb, 2013 13:48

lunas_claw
Elev

Avatar


Har MASSOR av kort, dock bara bassetet men funderar på att köpa quidditch men ingen säljer domm typ;(

"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3

15 feb, 2013 15:20

Borttagen

Avatar


Var i hela Azaban köper man kort? Skulle gärna vilja ha! (Latrodecta)

15 feb, 2013 20:26

Latrodecta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Var i hela Azaban köper man kort? Skulle gärna vilja ha! (Latrodecta)


Hej, har inte varit inne på ett bra tag pga lite strul i mugglarlivet

Kort kan köpas på eBay och Tradera, dock ganska dyra, så om man är beredd att betala 15 - 30 kronor per paket så är det bra

Där jag köper mina (Kvibergs Överskottslager) finns två set - bassetet och Quidditch-setet. Ett paket kostar 5 kronor och 10 paket kostar 30. Kan försöka (är bortrest just nu) ta mig dit i dagarna o knäppa ett kort

Annars så är ni välkomna att skicka beställningar till mig så kan jag handla åt er. Vi kan ta det på Tradera om det känns säkrare för er, eller privat om ni litar på mig

Kan också tänka mig att sälja/byta enskilda kort om någon vill ha något speciellt. Har en del dubbletter.

21 apr, 2013 16:27

Ella01
Elev

Avatar


Finns det Harry Potter kort var då?

✩✩✩

21 apr, 2013 20:01

Gellert Luna Dumbledore
Elev

Avatar


Skrivet av Nendra:
Det finns ett ställe i Skåne, Lund i en leksaksaffär där dom säljer Magic kort och Harry Potter kort bland annat. Ett kort kostar där 1 kr.

Jag kan köpa och skicka via post om du vill! Bara skicka en uggla med din adress och vilka kort du vill köpa så kanske jag kan fixa det!

Var nån stans i Lund ligger det? Bor nämligen där och skulle väldigt gärna vilja shoppa upp min månadspeng på HP-kort

22 apr, 2013 13:18

Kendra
Elev

Avatar


FINNS DET EN HEMSIDA DÄR MAN KAN KÖPA HP KORT?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F89%2Fa0%2F5c%2F89a05c5637b18431d3f85c55cc8e8cea.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2Fzyhutf_th.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F5863%2Fb61baa931b959fe1fdc0ea5c354f02031501feb0_hq.gif

22 apr, 2013 16:40

Nendra
Elev

Avatar


Skrivet av Gellert Luna Dumbledore:
Skrivet av Nendra:
Det finns ett ställe i Skåne, Lund i en leksaksaffär där dom säljer Magic kort och Harry Potter kort bland annat. Ett kort kostar där 1 kr.

Jag kan köpa och skicka via post om du vill! Bara skicka en uggla med din adress och vilka kort du vill köpa så kanske jag kan fixa det!

Var nån stans i Lund ligger det? Bor nämligen där och skulle väldigt gärna vilja shoppa upp min månadspeng på HP-kort


På Esplanaden, vet ej exakt var, men det är en mysig leksaksaffär, bara gå på den gatan och kolla runt. Det är en ganska färgglad skylt.
Hoppas du hittar det!

There once was a boy named Harry...

23 apr, 2013 14:16

1 2

Forum > Harry Potter > Någon som samlar på Harry Potter-kort?

Du får inte svara på den här tråden.