[FF] Är jag..Kär?
Forum > Fanfiction > [FF] Är jag..Kär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Ja, det var ju ok! Ska tänka på det!(Victoire kommer vara med) Mer kommer nu(Förlåt för att det tog långt tid, behövde äta först!) Kap. 2 - Kär ~ Jag klev av tåget och suckade djupt. Jag såg mig omkring i den vackra naturen och började gå mot vagnarna.Jag satte mig och såg att Ted gick mot min vagn.Han satte sig bredvid mig. "Förlåt"Sa han tyst och tittade ner. "Det gör inget.."Sa jag och kollade in i hans vackra, perfekta ögon. Nu när jag tänkte efter var han riktigt..söt.. Jag rodnade lite vid tanken att han kysste mig mjukt.Kände Ted samma sak för mig?Jag log mot honom.Jag var..Kär, i min bästa vän. Ted kollade plötsligt upp. "Toire!"Skrek Ted och ställde sig upp. "Teddy!"Ropade Victoire som kom springandes. Min ÄCKLIGT perfekta kusin som fick ALLT hon ville ha.Och hon som hade vilieblod i sig och allt. Men somsagt ställde sig Ted upp och jag kände en tår falla. Ted tog emot Victoire när hon gick i vagnen. Victoire och Ted var ett år äldre än mig och Victoire kollade äcklat på mig. "Hur kan du vara med Isabelle!"Sa hon "Toire!Hon är min bästa kompis!"Sa Ted ogillande till Victoire. "Aja"Sa hon. Jag kände att vagnen började rulla och inom mig kändes det som om hjärtat hade slutat slå. När vi äntligen nådde Hogwarts så kysste Victoire Ted.Jag hoppade ur vagnen och sprang upp till slottet.Jag skulle aldrig, ALDRIG prata med de mer! ~ Är det bra? //LW(Lisa Weasley) Isabelle ser ut så här 8 dec, 2012 19:57 |
|
Dramione99
Elev |
Oh my god. Det här kommer bli bra. Håller på Vic, hur bitchig hon än kommer bli ... Mer!
8 dec, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Mer, mer, meeeer!
9 dec, 2012 09:08 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!! Meeeeer!!!!!
9 dec, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Just det! Inte för att stressa dig, men när skriver du mer?Jättebra!!! Meeeeer!!!!! 9 dec, 2012 11:44 |
|
Griphook
Elev |
MEEEEEEEEEEEEEEEER!!!
9 dec, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Lisa Wealsey kommer skriva när hon loggar in, jag skulle lova henne att skriva det!
12 dec, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Allvarligt nu, mer kommer strax!
12 dec, 2012 16:34 |
|
lynz
Elev |
12 dec, 2012 17:37 |
|
Griphook
Elev |
=)
13 dec, 2012 09:24 |
Forum > Fanfiction > [FF] Är jag..Kär?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen