Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[FF] Är jag..Kär?

Forum > Fanfiction > [FF] Är jag..Kär?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Ja, det var ju ok! jag shippar ju Tedoire i vanliga fall, men jag tycker den verkar läsvärd ändå, xD. Skulle vara kul om du beskrev lite mer, både känslobeskrivningar och miljöbeskrivningar.

Ska tänka på det!(Victoire kommer vara med)

Mer kommer nu(Förlåt för att det tog långt tid, behövde äta först!)

Kap. 2 - Kär
~
Jag klev av tåget och suckade djupt.
Jag såg mig omkring i den vackra naturen och började gå mot vagnarna.Jag satte mig och såg att Ted gick mot min vagn.Han satte sig bredvid mig.

"Förlåt"Sa han tyst och tittade ner.
"Det gör inget.."Sa jag och kollade in i hans vackra, perfekta ögon.
Nu när jag tänkte efter var han riktigt..söt..
Jag rodnade lite vid tanken att han kysste mig mjukt.Kände Ted samma sak för mig?Jag log mot honom.Jag var..Kär, i min bästa vän.
Ted kollade plötsligt upp.
"Toire!"Skrek Ted och ställde sig upp.
"Teddy!"Ropade Victoire som kom springandes.
Min ÄCKLIGT perfekta kusin som fick ALLT hon ville ha.Och hon som hade vilieblod i sig och allt.
Men somsagt ställde sig Ted upp och jag kände en tår falla.

Ted tog emot Victoire när hon gick i vagnen.
Victoire och Ted var ett år äldre än mig och Victoire kollade äcklat på mig.
"Hur kan du vara med Isabelle!"Sa hon
"Toire!Hon är min bästa kompis!"Sa Ted ogillande till Victoire.
"Aja"Sa hon.
Jag kände att vagnen började rulla och inom mig kändes det som om hjärtat hade slutat slå.
När vi äntligen nådde Hogwarts så kysste Victoire Ted.Jag hoppade ur vagnen och sprang upp till slottet.Jag skulle aldrig, ALDRIG prata med de mer!
~
Är det bra?

//LW(Lisa Weasley)

Isabelle ser ut så här

8 dec, 2012 19:57

Dramione99
Elev

Avatar


Oh my god. Det här kommer bli bra. Håller på Vic, hur bitchig hon än kommer bli ... Mer!

8 dec, 2012 20:25

Borttagen

Avatar


Mer, mer, meeeer!

9 dec, 2012 09:08

Borttagen

Avatar


Jättebra!!! Meeeeer!!!!!

9 dec, 2012 11:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jättebra!!! Meeeeer!!!!!
Just det! Inte för att stressa dig, men när skriver du mer?

9 dec, 2012 11:44

Griphook
Elev

Avatar


MEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

9 dec, 2012 18:44

Borttagen

Avatar


Lisa Wealsey kommer skriva när hon loggar in, jag skulle lova henne att skriva det!

12 dec, 2012 16:17

Borttagen

Avatar


Allvarligt nu, mer kommer strax!

12 dec, 2012 16:34

lynz
Elev

Avatar


bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.co%2Fimages%2F91d8bf999c3e012282c0a529d5f3a82b%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fsecure.static.tumblr.com%2F95ff57b30cb1b14ad5883b754bb6b2d7%2Fknbwmzw%2Ftyzois4bh%2Ftumblr_static_tumblr_static__640.gif

12 dec, 2012 17:37

Griphook
Elev

Avatar


=)

13 dec, 2012 09:24

1 2 3

Forum > Fanfiction > [FF] Är jag..Kär?

Du får inte svara på den här tråden.