i love snape
Forum > Harry Potter > i love snape
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Zendaya: Skrivet av NyTo: Njaa, han är nu inte så himla snygg tycker jag...men alltid när jag får en bild av honom, leende, i huvudet blir jag tårögd. Han är så himla modig också! Så men inte på det sättet... Du har helt rätt. Kul att höra
21 dec, 2012 13:46 |
|
Sindra02
Elev |
Han är ass full men alla har sina egna åsikter
Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 12 apr, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
Nja, är lite för mycket gubbe för min smak
13 apr, 2013 00:01 |
|
Sindra02
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nja, är lite för mycket gubbe för min smak Oj, oj, oj Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 14 apr, 2013 09:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sindra02: Skrivet av Borttagen: Nja, är lite för mycket gubbe för min smak Oj, oj, oj Huh? 14 apr, 2013 11:25 |
|
PureSlytherin
Elev |
Snape är jättesnygg ju!
I ♥ Snape
14 apr, 2013 13:33 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han är inte jättesnygg men han ser ganska bra ut, men jag älskar hans röst, den är bara så ♥ jag älskar den.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 apr, 2013 15:06 |
|
Sindra02
Elev |
Nja, han är lite snygg bara men har är även BÄST ♥
Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 18 apr, 2013 17:50 |
|
Leonora
Elev |
18 apr, 2013 17:52 |
|
lusianna
Elev |
Nja sådär tycker jag
Lusianna 20 apr, 2013 22:27 |
Forum > Harry Potter > i love snape
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen