Ihop?
Forum > Harry Potter > Ihop?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Det skulle förvåna mig om det var så. Bellatrix är hans största beundrare och säkert mest trogna tjänare, men jag har svårt att ens tänka mig att hon skulle ha sådana känslor för honom. Och vad Voldemort beträffar... Han kunde väl inte älska. Han är besatt av odödlighet och makt, och utnyttjar gärna folk. Han kanske inte utnyttjar Bellatrix lika mycket som andra, men att han skulle vara intresserad av henne? Det kan jag inte tänka mig.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 2 dec, 2012 13:08 |
|
Ms.Markus
Elev |
Bellatrix var ju gift med Rodolphus, men jag tror att hon hade mycket mer känslor för Voldemort än för hennes man.
![]()
2 dec, 2012 13:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vet inte....
jag är jättecoolig älska mig plz 2 dec, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Kopierat från wikipedia
Personlighet [redigera] Det framgår flera gånger i berättandet att Bellatrix antingen är obehärskad eller sinnessjuk. I Mysterieavdelningen, beskrivs hon med "galna ögon" och tappar all kontroll då Harry uttalar Voldemorts namn. Hon har ett hett temperament, något som hon delar med sin kusin Sirius, sin moster Walburga Black men inte minst med sin syster Narcissa Malfoy. Hon har också en tendens att vara paranoid (till exempel då hon dödar en räv eftersom hon tror det är en spion). Bellatrix är väldigt lojal mot Voldemort (som i sin tur kallar henne Bella). Deras relation har blivit tolkad som att den kan vara sexuell, och många (inklusive Bellatrix själv) säger att hon är Voldemorts närmsta anhängare. Hon skryter stolt om att hon blivit personligt lärd av Voldemort, och hon påstår att om hon hade en son så skulle hon gärna ha låtit honom tjäna Voldemort, och inte minst skröt hon om att hon var villig att tjäna Voldemort även då hon fick sitta i Azkaban. 2 dec, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Alltså, jag tror inte att Voldemort känner något sånt för Bella, men jag har hört att JK har sagt att Bella är förälskad i honom. Hon skulle vilja det, men han...maybe friends with benefits OMFG du var ju bara tvungen att sätta den där bilden i huvudet på mig! Nu måste jag ju tvätta min hjärna med tvål..! XD 2 dec, 2012 13:39 |
|
lunas_claw
Elev |
Jag tror då absolut inte att voldy hade några känslor för bella, han kunde ju inte känna kärlek
"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3 2 dec, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Absolut inte, Bellatrix är ganska besatt av Voldy men han själv tror jag inte har några sådana känslor för henne. Han finner henne säkert som en riktigt trogen tjänare, men inte mer.
2 dec, 2012 13:59 |
|
Ella01
Elev |
Jag tror absolut inte att V
✩✩✩ 2 dec, 2012 14:06 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Alltså, jag tror inte att Voldemort känner något sånt för Bella, men jag har hört att JK har sagt att Bella är förälskad i honom. Hon skulle vilja det, men han...maybe friends with benefits OMFG du var ju bara tvungen att sätta den där bilden i huvudet på mig! Nu måste jag ju tvätta min hjärna med tvål..! XD Haha, kunde inte motstå xD ![]() ![]()
2 dec, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
JOOO, dem er tillsammens!!!! Lerde ni icke det under Trullkonsthistorjan, eller!? Det er det förste mann ler sej, så DAH!!!
2 dec, 2012 18:40 |
Forum > Harry Potter > Ihop?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen