Jul på hogwarts?
Forum > Harry Potter > Jul på hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alfrida
Elev |
Ja det är klart att man hade varit på hogwarts på julen! Jag hade önskat mig en kvast, och gärna en myspysig tröja av mrs weasley
hogwartsforever!!t 30 nov, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Det vore en underbar dröm att få fira jul på hogwards och då skulle jag önska mig
kvast en uggla en tröja som är stickad av mrs Weasley ett juligt spratt från Fred och George Chockladgrodor och sist men inte minst osynlighetsmanteln. 1 dec, 2012 02:18 |
|
Borttagen
|
Det hade jag självklart gjort. Men ifall jag gick på Hogwarts så skulle jag åka hem och fira. Jag menar tänk på föräldrarna, jag sklle välja dom istället för Hogwarts.
1 dec, 2012 07:51 |
|
MissBellatrix
Elev |
om jag skulle fira på Hogwarts skulle jag vilja ha... en dinosaurie! Även om det inte har med HP att göra... Hehe :3
Hey there. You come here often? 1 dec, 2012 08:25 |
|
Erica
Elev |
1 dec, 2012 08:40 |
|
gurra
Elev |
jag önskar mig en uggla
ggggggggggggggggggggggggggggggg 1 dec, 2012 17:32 |
|
erik potter123
Elev |
en alf.. en fri alf en kvast trollstav uggla choklad groder
Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 dec, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Jag vet faktiskt inte om jag skulle vilja fira jul på Hogwarts. Det skulle alldeles säkert vara fantastiskt kul men väldigt tråkigt att inte få fira med sin familj.
1 dec, 2012 18:04 |
|
hermione gragner
Elev |
ååå och maten mumsiii
1 dec, 2012 18:54 |
|
themarauder
Lärare |
Jag hade verkligen velat fira jul på Hogwarts!! Vilken känsla alltså... Tänk all den underbara, ljuvliga maten... Och alla julgranar, och juldekorationer och härliga snöbollskrig på slottsmarkerna... Och sedan torka framför brasan i uppehållsrummet och spela trollkarlsschack (♥).
![]() ![]() =) - just like themarauder 1 dec, 2012 19:06 |
Forum > Harry Potter > Jul på hogwarts?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen