Är ny och har en fråga. :3
Forum > Mugglarportalen > Är ny och har en fråga. :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Välkommen hit!
Ja, som de andra sagt; fortsätt och spela så får du mer pengar ^^ Och så du vet; 17 siklar = 1 galleon, så du tjänar galleoner också även om du inte märker det c: ![]()
27 nov, 2012 22:00 |
|
WiiFii
Elev |
Jag har köpt en stav nu
Och förresten, tack alla som välkomnat mig. la 27 nov, 2012 23:08 |
|
Chockrosakatt
Elev |
Välkommen!
Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;) 27 nov, 2012 23:52 |
|
WiiFii
Elev |
Skrivet av Chockrosakatt: Välkommen! Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen Snape funkar inte för mig :c Men det är kanske för jag använder Mozilla Firefox. la 28 nov, 2012 09:35 |
|
Chockrosakatt
Elev |
Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Välkommen! Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen Snape funkar inte för mig :c Men det är kanske för jag använder Mozilla Firefox. Jag använder chrome, men var tvungen att uppdatera lite program för att få det att fungera. Finns guider i forumet om du söker på "snape" har jag för mig. Själv är jag inte så teknisk SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;) 28 nov, 2012 09:50 |
|
WiiFii
Elev |
Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Välkommen! Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen Snape funkar inte för mig :c Men det är kanske för jag använder Mozilla Firefox. Jag använder chrome, men var tvungen att uppdatera lite program för att få det att fungera. Finns guider i forumet om du söker på "snape" har jag för mig. Själv är jag inte så teknisk Prövade på chrome nu och det gick! :3 Men nah, är inte så teknisk jag heller. Senast jag försökte rädda min dator från virus tog jag sönder den. Eheheheh. la 28 nov, 2012 09:53 |
|
Chockrosakatt
Elev |
Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Välkommen! Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen Snape funkar inte för mig :c Men det är kanske för jag använder Mozilla Firefox. Jag använder chrome, men var tvungen att uppdatera lite program för att få det att fungera. Finns guider i forumet om du söker på "snape" har jag för mig. Själv är jag inte så teknisk Prövade på chrome nu och det gick! :3 Men nah, är inte så teknisk jag heller. Senast jag försökte rädda min dator från virus tog jag sönder den. Eheheheh. Jättebra SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;) 28 nov, 2012 09:55 |
|
WiiFii
Elev |
Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Välkommen! Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen Snape funkar inte för mig :c Men det är kanske för jag använder Mozilla Firefox. Jag använder chrome, men var tvungen att uppdatera lite program för att få det att fungera. Finns guider i forumet om du söker på "snape" har jag för mig. Själv är jag inte så teknisk Prövade på chrome nu och det gick! :3 Men nah, är inte så teknisk jag heller. Senast jag försökte rädda min dator från virus tog jag sönder den. Eheheheh. Jättebra Ja, har tjänat 4 galleoner nu. :3 la 28 nov, 2012 10:05 |
|
Chockrosakatt
Elev |
Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Välkommen! Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen Snape funkar inte för mig :c Men det är kanske för jag använder Mozilla Firefox. Jag använder chrome, men var tvungen att uppdatera lite program för att få det att fungera. Finns guider i forumet om du söker på "snape" har jag för mig. Själv är jag inte så teknisk Prövade på chrome nu och det gick! :3 Men nah, är inte så teknisk jag heller. Senast jag försökte rädda min dator från virus tog jag sönder den. Eheheheh. Jättebra Ja, har tjänat 4 galleoner nu. :3 Grattis! :9 Har tjänat 105 galleoner idag SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;) 28 nov, 2012 10:09 |
|
WiiFii
Elev |
Wie
Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Skrivet av WiiFii: Skrivet av Chockrosakatt: Välkommen! Mitt bästa tips att få ihop galleoner är att spela snape. Drog ihop strax över 100 galleoner igår på en timme, hade tråkigt, haha. Lyssnade på ljudbok och spelade om och om igen Snape funkar inte för mig :c Men det är kanske för jag använder Mozilla Firefox. Jag använder chrome, men var tvungen att uppdatera lite program för att få det att fungera. Finns guider i forumet om du söker på "snape" har jag för mig. Själv är jag inte så teknisk Prövade på chrome nu och det gick! :3 Men nah, är inte så teknisk jag heller. Senast jag försökte rädda min dator från virus tog jag sönder den. Eheheheh. Jättebra Ja, har tjänat 4 galleoner nu. :3 Grattis! :9 Har tjänat 105 galleoner idag Åhgud, hur får du så mycket? ._. Har bara 8 nu. la 28 nov, 2012 10:40 |
Forum > Mugglarportalen > Är ny och har en fråga. :3
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen