Inte elevhemmen som avgör
Forum > Harry Potter > Inte elevhemmen som avgör
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Jag tycker det är kul på den gränsen JK Rowling skiljer åt elevhemmen. Men när folk spammar anslagstavlan med "Kom igen, vi kan vinna det här
Skriv något trevligt, så det blir mer "chattstämning"? :'C
28 nov, 2012 18:13 |
|
Hippogriffen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av NyTo: vad är ''show offs'' ? är jag det? Skrivet av Hippogriffen: Skrivet av NyTo: Ja, visst är det så. Eller hur! Alla de här fördomarna är irriterande, vi i Ravenclaw är inte alla besserwissers och alla (några då, haha) i Gryffindor är inte "show offs" om ni förstår... Jepp...så är det ju inte alls! Okej, det kanske finns nån enstaka person som verkligen är det men isf bara ett par. "Show offs" är såna som typ stylar och skryter och så, du är säkert inte så WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 29 nov, 2012 11:45 |
|
septimus heap 2012
Elev |
du har helt rätt
29 nov, 2012 11:57 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Hippogriffen: Hej (Ta inte detta som något superallvarligt utan har bara tänkt lite....) håller med!
1 dec, 2012 08:44 |
|
hermione gragner
Elev |
tjaa Griffindor och Slytherin var ju liksom rivaler i bökerna och i filmerna så det starta nog där.
1 dec, 2012 18:58 |
Forum > Harry Potter > Inte elevhemmen som avgör
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen