Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Nog för att jag är mer förtjust i SSHP än HPSS. En dom!HP känns okej ibland, men en sub!SS känns fel. Bara se på mannen. SER HAN SUB UT FÖR ER?! >:G
Sen kommer massa random. DMHP, LV/TRHP, BCjrHP, NLHP, RWHP, till och med PiPo/HP! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 feb, 2011 22:15 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Nog för att jag är mer förtjust i SSHP än HPSS. En dom!HP känns okej ibland, men en sub!SS känns fel. Bara se på mannen. SER HAN SUB UT FÖR ER?! >:G Sen kommer massa random. DMHP, LV/TRHP, BCjrHP, NLHP, RWHP, till och med PiPo/HP! Inte precis, bara något jag har fått för mig, att HPSS ser mer rätt ut att skriva än SSHP. Men självklart är HP sub. Har väldigt svårt att se BCjrHP, men om det finns någon riktigt bra story så funkar det mest. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 feb, 2011 22:18 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av soratanaka: Nog för att jag är mer förtjust i SSHP än HPSS. En dom!HP känns okej ibland, men en sub!SS känns fel. Bara se på mannen. SER HAN SUB UT FÖR ER?! >:G Sen kommer massa random. DMHP, LV/TRHP, BCjrHP, NLHP, RWHP, till och med PiPo/HP! Inte precis, bara något jag har fått för mig, att HPSS ser mer rätt ut att skriva än SSHP. Men självklart är HP sub. Har väldigt svårt att se BCjrHP, men om det finns någon riktigt bra story så funkar det mest. Med denna i åtanke, så är BCjrHP en fin shipping. Men instämmer, en bra story kan ha vilken shipping som helst. Har dock svårt att tänka mig SSFirenze, SSnifflare, SSCF. . . "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 feb, 2011 22:20 |
|
NEWBORN
Elev |
26 feb, 2011 22:22 |
|
soratanaka
Elev |
Finns en hel del fina sådana! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 feb, 2011 22:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 feb, 2011 22:23 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av ikka: Skrivet av soratanaka: Nog för att jag är mer förtjust i SSHP än HPSS. En dom!HP känns okej ibland, men en sub!SS känns fel. Bara se på mannen. SER HAN SUB UT FÖR ER?! >:G Sen kommer massa random. DMHP, LV/TRHP, BCjrHP, NLHP, RWHP, till och med PiPo/HP! Inte precis, bara något jag har fått för mig, att HPSS ser mer rätt ut att skriva än SSHP. Men självklart är HP sub. Har väldigt svårt att se BCjrHP, men om det finns någon riktigt bra story så funkar det mest. Med denna i åtanke, så är BCjrHP en fin shipping. Men instämmer, en bra story kan ha vilken shipping som helst. Har dock svårt att tänka mig SSFirenze, SSnifflare, SSCF. . . usch, jobbigt med så mycket text på samma sida. Indelningar, visst, men mycket smidigare med kapitel. Oh well, den får bli sparad som bokmärke så kanske jag orkar snart. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 feb, 2011 22:45 |
|
soratanaka
Elev |
@ikka; Själv läser jag bara på mobilen, eller så minskar jag ner rutan så att det blir mindre att vänster-högra ögonen. :-)
Åh, jag insåg att SBRL är fint, också. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 feb, 2011 22:52 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: @ikka; Själv läser jag bara på mobilen, eller så minskar jag ner rutan så att det blir mindre att vänster-högra ögonen. :-) Åh, jag insåg att SBRL är fint, också. Därför jag hellre läser på laptopen än på min stationära som jag sitter vid nu. Den skärmen är något mindre, tror det är 12" jämfört med 19" SBRL är det nästan svårt att inte tycka om, tror jag. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 feb, 2011 23:11 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 feb, 2011 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen