Väntar på brevet
Forum > Harry Potter > Väntar på brevet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
19 nov, 2012 21:23 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av madeleinegranger: Jag är ledsen att behöva säga det här men... Spoiler: Tryck här för att visa! AHAHAHAHAHAHAHAHA DÖÖÖÖR, ALLTSÅ ÅH ÄLSKAR DIN HUMOR SÅ HIMLA MYCKET HAHA♥33
http://Kaosregn.blogg.se
19 nov, 2012 21:28 |
|
potter_fan
Elev |
Tänk att få brevet på sin födelsedag. Bästa presenten någonsin!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 20 nov, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Mwahahah, det är bara jag som faktiskt har fått brevet 8D
20 nov, 2012 14:31 |
|
ella potter
Elev |
20 nov, 2012 14:36 |
|
Borttagen
|
Jag är tio och får det nästa år 8D
5 dec, 2012 14:01 |
|
lumos1
Elev |
5 dec, 2012 14:11 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av lumos1: är elva och har inte fått det :3 men jag väntar nu till min tolvårs dag 83 Vilken månad fyller du år? Om du är född efter den 1 sept, så kan du bli antagen nästa år! Och annars finn det ju svenska trolldomsskolor 83
5 dec, 2012 14:13 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av lumos1: är elva och har inte fått det :3 men jag väntar nu till min tolvårs dag 83 Vilken månad fyller du år? Om du är född efter den 1 sept, så kan du bli antagen nästa år! Och annars finn det ju svenska trolldomsskolor 83 tyvärr är jag född 20 februari D: ;;
5 dec, 2012 14:14 |
|
justpixie
Elev |
Jag kommer sitta när jag bli gammal och fortfarande vänta på det där brevet, var jätte ledsen det år jag fyllde 11 och inte fick något brev från hogwarts, tänkte då att skolan i sverige kanske tar in elever senare än hogwarts, nu är jag 19 år och väntar som sagt fortfarande, skulle vara största drömmen att hamna i den riktiga potter-världen ♥
pixiegnom 6 dec, 2012 01:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen