Orättvist!
Forum
> Harry Potter
> Orättvist!
|
Borttagen
|
^ Ja eller hur. En kärlekshistoria med vampyrer + Harry Potter? Alltså de är så olika varandra man kan komma...
5 jan, 2012 23:10
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Dessutom kan man inte jämföra serierna, det är bara fel
Ja, de är fel. Det har du rätt i, och de är inte ens lika varandra så? Vad är grejen med "duellen"?
5 jan, 2012 23:11
|
|
Borttagen
|
Lustigt hur Twilight-HP-striden numera verkar spilla över i andra forum... ^^
Önskar att våra klassrum också hade böckerna, men jag kan i och för sig läsa dem så fort jag kommer hem. Läser inte särskilt mycket skönlitterärt i skolan ändå. Fast det hade varit trevligt att ha på mellanstadiet och lågstadiet.
6 jan, 2012 02:58
|
Du får inte svara på den här tråden.