Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Haha^^ We are the HP nerds

Forum > Harry Potter > Haha^^ We are the HP nerds

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av WillTurner:
Hahah, Billie! XD

Haha Will ^^

27 feb, 2011 18:22

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WillTurner:
Hahah, Billie! XD

Haha Will ^^

Mwahhah. :c Eller något.

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

27 feb, 2011 19:50

Black
Elev

Avatar


ofc D gör det hela tiden ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

27 feb, 2011 20:40

hermione_33
Elev

Avatar


Hihi!!! Gjorde om pippis sommarvisa till en vapyrlåt med min bästis hermione♥♥ för länge sen! Den blev awsome♥

"Can you dance like a Hippogriff?"

27 feb, 2011 21:24

ikka
Elev

Avatar


Nice, borde verkligen göra någon gång, speciellt med tanke på att det enda singstar-spelet jag har är svenska hits schlager. Det skulle liksom behövas, really.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

28 feb, 2011 12:49

Alhomora
Elev

Avatar


Jag gjorde om en låt när jag gick hem från skolan idag. XD

~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s

28 feb, 2011 15:18

soratanaka
Elev

Avatar


Jag gjorde om Vandraren med Nordman till något om HP (och muppar eller smurfar, i en annan version) när jag var /censur/. Beviset ligger i sopkorgen hos en kompis.

"Voldemort har ingenstans att gå,
när han kommit fram till Hogwarts

Månen transformerar Grårygg så,
han kan äta upp små elever

Långt där borta i en enslig pub,
kastar Aberforth sin patronus

Väcker Dödsätarnas paniska hopp,
att bli de som fångar Harry Potter"

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

1 mar, 2011 12:46

Borttagen

Avatar


Jag och mina Marodörvänner har gjory om "Staffan var en stalledräng".


Harry var en trollkarl, trollkarl, trollkarl.
Han övade sina formler fem, formler fem, formler fem.

Gnistrorna de tindra så klara, Voldemort låt oss levande vara. Voldemort var snäll nu för det är ju jul!

Dumbledore är smart som få, smart som få, smart som få.
Men han är ju vrickad som två, vrickad som två, vrickad som två.

Gnistrorna de tindra så klara, Voldemort låt oss levande vara. Voldemort var snäll nu för det är ju jul!

Sirius han kan bli en hund, bli en hund, bli en hund.
Denna hunden är ju svart, är ju svart är ju svart.

Gnistrorna de tindra så klara, Voldemort låt oss levande vara. Voldemort var snäll nu för det är ju jul!



Lyrics by: The Marauders Of Jumkil.

1 mar, 2011 16:25

Beata
Elev

Avatar


Jag måste testa att göra det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

1 mar, 2011 18:25

hermione_33
Elev

Avatar


Jaa, låter superbra!!!

"Can you dance like a Hippogriff?"

1 mar, 2011 19:40

1 2 3

Forum > Harry Potter > Haha^^ We are the HP nerds

Du får inte svara på den här tråden.