Okej detta var kul!
Forum > Harry Potter > Okej detta var kul!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av TeamEdward: viktor menade att han besökt sin gamla skola och hans gamla lärare hade en massa små barn sprungit runt och skrikit, och då hade läraren sagt: "När Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor." Men hallå, kan någon förklara?! Enklare att förstå? Tack, nu fattar jag också. Ibland har jag lite svårt att förstå meningar som inte är grammatiskt korrekta :3
17 nov, 2012 10:20 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: exakt såSkrivet av TeamEdward: viktor menade att han besökt sin gamla skola och hans gamla lärare hade en massa små barn sprungit runt och skrikit, och då hade läraren sagt: "När Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor." Men hallå, kan någon förklara?! Enklare att förstå? 17 nov, 2012 10:25 |
|
TeamEdward
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av TeamEdward: viktor menade att han besökt sin gamla skola och hans gamla lärare hade en massa små barn sprungit runt och skrikit, och då hade läraren sagt: "När Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor." Men hallå, kan någon förklara?! Enklare att förstå? Ja, tack ;D
17 nov, 2012 21:55 |
|
emmasagman
Elev |
HAHA
18 nov, 2012 01:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Mina lärare kommer också ihåg mig som den där som läste allt för tjocka böcker i allt för ung ålder. Jag läste Jan Guillou i trean. XD Och så Harry Potter såklart. Samma här 18 nov, 2012 08:30 |
|
MissLollo
Elev |
18 nov, 2012 09:12 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av MissLollo: ja det kan man undra O.o???HAHA XD Undra vad mina gamla lärare skulel säga om mig O.o 18 nov, 2012 09:14 |
|
MissLollo
Elev |
18 nov, 2012 09:15 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av MissLollo: ja det skulle det ju Värkligen, jag kan se det framför mig, oj vad werid det skulle vara hahahahahaha XD skulle vara skitknäppt att träffa på gamla lärare när man är vuxen oxå.... 18 nov, 2012 09:24 |
Forum > Harry Potter > Okej detta var kul!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen