Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Okej detta var kul!

Forum > Harry Potter > Okej detta var kul!

1 2
Användare Inlägg
Safrina
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av TeamEdward:
Men hallå, kan någon förklara?!
viktor menade att han besökt sin gamla skola och hans gamla lärare hade en massa små barn sprungit runt och skrikit, och då hade läraren sagt: "När Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor."

Enklare att förstå?


Tack, nu fattar jag också.
Ibland har jag lite svårt att förstå meningar som inte är grammatiskt korrekta :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

17 nov, 2012 10:20

viktor
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av TeamEdward:
Men hallå, kan någon förklara?!
viktor menade att han besökt sin gamla skola och hans gamla lärare hade en massa små barn sprungit runt och skrikit, och då hade läraren sagt: "När Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor."

Enklare att förstå?
exakt så

17 nov, 2012 10:25

TeamEdward
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av TeamEdward:
Men hallå, kan någon förklara?!
viktor menade att han besökt sin gamla skola och hans gamla lärare hade en massa små barn sprungit runt och skrikit, och då hade läraren sagt: "När Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor."

Enklare att förstå?



Ja, tack ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F193G.gif

17 nov, 2012 21:55

emmasagman
Elev

Avatar


HAHA

18 nov, 2012 01:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Mina lärare kommer också ihåg mig som den där som läste allt för tjocka böcker i allt för ung ålder.

Jag läste Jan Guillou i trean. XD

Och så Harry Potter såklart.


Samma här

18 nov, 2012 08:30

MissLollo
Elev

Avatar


HAHA XD Undra vad mina gamla lärare skulel säga om mig O.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

18 nov, 2012 09:12

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av MissLollo:
HAHA XD Undra vad mina gamla lärare skulel säga om mig O.o
ja det kan man undra O.o???

18 nov, 2012 09:14

MissLollo
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av MissLollo:
HAHA XD Undra vad mina gamla lärare skulel säga om mig O.o
ja det kan man undra O.o???
skulle vara skitknäppt att träffa på gamla lärare när man är vuxen oxå....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

18 nov, 2012 09:15

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av MissLollo:
Skrivet av viktor:
Skrivet av MissLollo:
HAHA XD Undra vad mina gamla lärare skulel säga om mig O.o
ja det kan man undra O.o???
skulle vara skitknäppt att träffa på gamla lärare när man är vuxen oxå....
ja det skulle det ju Värkligen, jag kan se det framför mig, oj vad werid det skulle vara hahahahahaha XD

18 nov, 2012 09:24

1 2

Forum > Harry Potter > Okej detta var kul!

Du får inte svara på den här tråden.