Ska trådar behöva låsas? och varför händer det?
Forum > Mugglarportalen > Ska trådar behöva låsas? och varför händer det?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
15 nov, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Varför ska medlemskap krävas i denna tråd? o.o Bra fråga! 15 nov, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Varför ska medlemskap krävas i denna tråd? o.o Bra fråga! JO, man måste inte bli medlem men om man vill kan man det. Kanske jag ska ta bort det? 19 nov, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Nej just det. Du kan baar skriva att skriva att samma regler gäller hhär som Mugglis reglee.Alla mugglarportalens regler gäller överallt. Så du behöver inte påpeka dem i tråden bara för att folk ska följa dem. Det är jättebra att du påminner folk om reglerna, men du behöver inte göra det i tråden. Alla dem reglerna du själv hittade på hör till mugglis officiella regler så dem är inte heller nödvändiga. Förutm det där med att säga äckliga ord (vad det nu innebär). Men du har tyvärr ingen rätt att stoppa någon från att göra det. Jag tror att det var allt. Varför trådar låses? För att dem bryter mot regleerna på något sätt, om diskussionen har spårat ur eller om tråden på något annat sätt bryter reglerna. Varför händer det? För att någon trevlig prefekt såg problemet och låste. 20 nov, 2012 18:47 |
|
-Patronus-
Elev |
Det känns lite onödigt att man ska kunna chatta om vad som helst och ha tävlingar i tråden. Eftersom tråden är skapad i Mugglarportalen-kategorin så kanske det räcker att diskutera om låsta trådar här!?
Om du vill ha en tråd med tävlingar och chatt så kan du skapa en klubb i Off Topic
20 nov, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Det känns lite onödigt att man ska kunna chatta om vad som helst och ha tävlingar i tråden. Eftersom tråden är skapad i Mugglarportalen-kategorin så kanske det räcker att diskutera om låsta trådar här!? Om du vill ha en tråd med tävlingar och chatt så kan du skapa en klubb i Off Topic Du har rätt! Inga tävlingar ska vara här! men man får chatta ! varför skulle jag skapa en tråd där alla bara ska behöva säga "vet ej" eller "för att andra inte gillar tråden" Då hade jag varit knäpp!… JO, föresten tävlingar ska vi minsann ha. Men inga skriv tävlingar där man ska skriva mest eller så. T ex den som kommer på bästa anledning varför trådar lås! det ska jag lägga ut som en novell! 21 nov, 2012 16:35 |
Forum > Mugglarportalen > Ska trådar behöva låsas? och varför händer det?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen