Togheter forever(Lily and James)
Forum > Fanfiction > Togheter forever(Lily and James)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
another day, another slay 14 nov, 2012 15:15 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Ja!!!!!!!
Jag längtar!!!! I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 14 nov, 2012 17:18 |
|
Minihäst
Elev |
Här får ni!
Mot Hogwarts! Lily vaknade med ett ryck. Diggory stog utanför kupén, han öppnade dörren och gick in. "Hej"Lily orkade verkligen inte prata just nu men tvingade sig själv att svara. "Hej" Diggory log ett självsäkert leénde och tog ett steg in i kupén "Undrade bara när vi ska gå till Hogsmeade tillsammans?" vadå när?tänkte Lily. "Alltså Diggory jag vet inte..." "Oj förlåt det var inte meningen att verka påträngande eller så men nästa utflykt blir väl bra?" "Vi får väl se"svarade Lily trött och Diggory gick sin väg. Alice som hade lyssnat på hela samtalet viskade till Lily "Har du fått pojkvän Lily?" "Näää" Lily slängde ett ögonkast på klockan och upptäckte att prefekt mötet skulle börja om bara fyra minuter! Lily sprang snabbt iväg till vagnen där mötet skulle hållas. I år var det Lily och Remus som skulle vara förstaprefekter. Så de gick igenom vart och när alla prefekter skulle patrullera. Lily gick tillbaka till Alice som inte längre var ensam utan hon satt och kysste en Ravenclaw elev som Lily aldrig hade sett förut.När de såg att Lily stog där avslutade de snabbt kyssen och Alice tittade lite generat på Lily. "Ehm jag ska nog gå nu..."sa Ravenclaw killen snabbt och gick sin väg. "Alice vill du eem.. Förklara vem det var eller vill du inte säga?" "Tjaaa jag var faktiskt ihop med honom i slutet på förra året!!!men det har väl du glömt?"Lily tog ett steg tillbaka,såhär sur brukade Alice inte vara! "Men var inte du tillsammans med en metaformagus förra året?" "Precis Evans det är ju samma kille!" Evans,Evans,Evans ekade i Lilys huvud,hade verkligen Alice kallat henne Evans?inget att haka upp sig på men endå! "Förlåt Alice jag tänkte inte på hur lätt en metaformagus kunde byta utseende!" "Hummpff jaja förlåt för att jag blev så sur" Snart såg de slottet och alla gräl var glömda.Deras sista år skulle även bli deras bästa! another day, another slay 14 nov, 2012 18:44 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Awesome!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 14 nov, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Fortsätt!
14 nov, 2012 19:29 |
|
Minihäst
Elev |
bli sjukt glad när jag ser era komentarer!!!!dät betyder såååååååååå otroligt mycket för mig!!!jag lovar att det kommer mer senast i morgon kväll!ska skriva lite nu!
another day, another slay 14 nov, 2012 19:31 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Ja!!!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 14 nov, 2012 19:33 |
|
Alice Enger
Elev |
14 nov, 2012 21:46 |
|
ella potter
Elev |
15 nov, 2012 15:26 |
|
spöke123
Elev |
Jag älskar HP Böckerna
specielt den sista I LIVE FOR THEM mohaha!!! 15 nov, 2012 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen