Veckans Harry Potter fråga
Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Hogwarts för att Durmstrang är mycket svartkonst och på Hogwarts har jag alltid kännt mig hemma.
13 nov, 2012 17:26 |
|
Minihäst
Elev |
Hogwarts!men det skulle kunna vara annorlunda om Trion hade gått på Durmstrang!men Hogwarts känns så mysigt!
another day, another slay 13 nov, 2012 18:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Hogwarts (blev det rättt?)
För att Draco går där♥ jag är jättecoolig älska mig plz 13 nov, 2012 20:00 |
|
Ms Plumeyer
Elev |
Hogwarts, för att jag har alltid drömt om att gå där ♥ Men ioförsig har jag aldrig sett hur det ser ut på Durmstrang...
Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 13 nov, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Hogwarts, det är en så bra skola och jag vet ju inget om Dumstrang.
14 nov, 2012 07:11 |
|
JosefinFini
Elev |
14 nov, 2012 08:03 |
|
Borttagen
|
Hogwarts ofc.
14 nov, 2012 08:05 |
|
LunaLove<3
Elev |
14 nov, 2012 08:07 |
|
A.k
Elev |
Hogwarts. Men det är för att jag gillar inte Igor och allt sker runt Hogwarts. Det verkar så fantastiskt.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 14 nov, 2012 08:10 |
|
Jossan
Elev |
Hogwarts will always be there to welcome you home...
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 14 nov, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen