Ett sätt att ta över Hogwarts [SV]
Forum > Fanfiction > Ett sätt att ta över Hogwarts [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ernin: Åh ja, Trevor är cool Superbra kapitel! 1. Jag gillar Trevor, men jag har nog ingen favorit än 2. Jag tycker längden är jättebra! De är inte för långa, så att man inte orkar läsa, och de är inte för korta heller. Kul! Jag gillar nämligen att skriva såhär långa kapitel. Och om det någon gång blir för långt kan jag ju dela upp det i två delar 14 nov, 2012 16:25 |
|
spagetti
Elev |
16 nov, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av spagetti: nå nog var den väl helt bra måntand ♥♥ taaaaaaaaaaaaaack ♥ 16 nov, 2012 16:16 |
|
spagetti
Elev |
18 nov, 2012 14:51 |
Forum > Fanfiction > Ett sätt att ta över Hogwarts [SV]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen