VIKTIGT LÄS HARRY KANSKE DÖR!!!
Forum > Harry Potter > VIKTIGT LÄS HARRY KANSKE DÖR!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av Colin Creevey: Vill inte vara negativ osv, men bortsett från denna post så står det i reglerna att man bara får ha en profil på denna sida, och jag tror inte att det är ett sammanträffande att det på DobbyLovesVoldemort profil står Spoiler: och på VoldemortLovesDobby profil står Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Två likadana namn med likadana profilsidor, om du nu ska ha det behöver du väl inte kommentera dina egna inlägg? Sådant finner jag störande. vilket sammanträffande!
12 nov, 2012 21:11 |
|
Colin Creevey
Elev |
Spoiler:
Tryck här för att visa! 12 nov, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Colin Creevey:
Spoiler: Tryck här för att visa! Känns verkligen inte som ett sammanträffande. 13 nov, 2012 07:05 |
|
Mill Goodness
Elev |
Jag tror jag tror på Harry
Förresten du har smuts på näsan. 14 nov, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: Hej där alla Harry Potter fans! Jag har tråkiga nyheter att komma med....det är så att jag nyss insåg en sak...(som ni nu också kommer inse) att... detta är så svårt att skriva men... jag måste inse fakta. Jo det är så att... Spoiler: Tryck här för att visa! Har alltid under hela mitt liv drömt om att spendera mitt liv med Harry & Company och få mitt hogwarts brev... men när jag fyllde 11 år började sanningen hinna ikapp mej. Jag fick aldrig mitt hogwarts brev och hittade på bortförklaringar till detta. Inte föränn nu, på min 27 års dag har jag insett fakta. Mitt liv är en lögn. Harry är en lögn.... när mitt hopp var som bortblåst så kom en uppenbarelse. En ängel, Dumbledore i änglavingar kom flygande till mig och talade om för mig att jag, DobbyLovesVoldemort skulle sprida budskapet om att Harry Potter är döende pågrund av brist av tro på honom. om inte vi alla tror så det knakar på Harry så kommer han till slut sluta exisstera!!! vill ni det eller?! VILL NI DÖDA HARRY?! OM INTE JOINA DENNA GRUPP SOM STÖDJER HARRY POTTERA TRON!!!! Vad tar du för något? 14 nov, 2012 16:40 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Jag tror att hp finns på riktigt, mitt brev är bara lite försenat och försök inte övertyga mig om att de inte finns för de går inte PUNKT SLUT.
14 nov, 2012 16:58 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Du bör ju i Sverige, så det är nog därför Jag tror att hp finns på riktigt, mitt brev är bara lite försenat och försök inte övertyga mig om att de inte finns för de går inte PUNKT SLUT. 14 nov, 2012 17:02 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Du bör ju i Sverige, så det är nog därför Jag tror att hp finns på riktigt, mitt brev är bara lite försenat och försök inte övertyga mig om att de inte finns för de går inte PUNKT SLUT. ja så är det nog! Och de är bara ett år försenat de kommer nog snart
14 nov, 2012 17:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Precis! Ugglan kanske blev uppsnappad av en dödsätare som inte vill att någon svensk ska börja på Hogwarts!Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Du bör ju i Sverige, så det är nog därför Jag tror att hp finns på riktigt, mitt brev är bara lite försenat och försök inte övertyga mig om att de inte finns för de går inte PUNKT SLUT. ja så är det nog! Och de är bara ett år försenat de kommer nog snart 14 nov, 2012 17:05 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jag tror att hp finns på riktigt, mitt brev är bara lite försenat och försök inte övertyga mig om att de inte finns för de går inte PUNKT SLUT. Instämmer till fullo med dig! brevet kommer nog ska du få se! Mitt är tyvärr också lite försenat, med sisådär 16 år men jag tror ännu! IF YOU BELIEVE YOU SUCCEED!!!
14 nov, 2012 17:06 |
Forum > Harry Potter > VIKTIGT LÄS HARRY KANSKE DÖR!!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen