VILKA BÖCKER GRÄT DU TILL?
Forum > Harry Potter > VILKA BÖCKER GRÄT DU TILL?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har inte gråtit till varken böckerna eller filmerna.
Men några tårar-i-ögonen-ögonblick var dessa: Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså, jag har aldrig gråtit till någon bok. Så okänslig är jag. (det var ett par år sedan jag sist grät) Men det är vid några tillfällen ja´g har fått tårar i ögonen. 25 nov, 2012 11:18 |
|
Queen Boo
Elev |
´Jag grät när sirius dog... Alla 6 gångerna
jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 11:33 |
|
hermione9800
Elev |
Sista boken är helt klart den sorgligaste av alla böckerna. Jag satt och grät floder efterråt. Det var inte bara pågrund av innehållet utan också för att serien var slut. Harry Potter böckerna hade inte någon fortsättning längre. Det kändes tomt och sorgligt att ha läst klart den sista boken. Men det var ändå de många dödsfallen som startade mitt gråtanfall!
Spoiler: Tryck här för att visa!
9 apr, 2013 17:05 |
|
Agnusia
Elev |
grät i femman när x blev dödad av Bellatrix....det var så chockerande och verkligt...till skillnad från när A dog uppe i Astronomitornet i sexan, det kändes så overkligt ofattbart att A kunde dö jag inte grät. Sen i sjuan som sagt är ju omöjligt att inte gråta någonstans
9 apr, 2013 17:20 |
|
Borttagen
|
De tre sista böckerna, när Cedric dog hade man ju inte hunnit fästa sig vid honom, han var ju knappt en del av storyn
9 apr, 2013 17:23 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Gråter till ettan och tvåan p.g.a nostalgi, till trean för att Harry inte får bo med Sirius+för att reaktionerna på Remus "lilla pälsproblem" är helt enkelt för JÄVLIGA, till fyran för att alla är så dumma mot Harry (hela Rita Skeeter-grejen)+för att Cedric dör och till dom tre sista gråter jag hela tiden.
Jag är skör 9 apr, 2013 17:31 |
|
TildeW
Elev |
Grät faktist till ingen gillade ingen av dom som dog
ja förutom Snape och Bellatrix mina favoritkaraktärer men grät inte
9 apr, 2013 17:31 |
|
Leonora
Elev |
9 apr, 2013 17:35 |
|
jonathan monkey
Elev |
9 apr, 2013 20:24 |
|
adliitam
Elev |
9 apr, 2013 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen