Större profilbilder
Forum > Mugglarportalen > Större profilbilder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bilbo:D
Elev |
10 nov, 2012 12:58 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
10 nov, 2012 14:25 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 nov, 2012 14:31 |
|
ernin
Elev |
10 nov, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Uppar det här.
9 dec, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag tycker de är ganska passliga, men lite större skulle absolut aldrig skada... Men det blir väl bara mera jobb för Erfa. Jag tycker att han borde få välja, och dessutom kan ju inte bilderna vara allt för överdrivet stora.
10 dec, 2012 12:18 |
|
NellieGranger
Elev |
Jag håller ABSOLUT med om att man ska kunna göra bilderna större!!
10 dec, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Mycket bra förslag!!!!!!
10 dec, 2012 14:31 |
Forum > Mugglarportalen > Större profilbilder
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen