Har du fått HP på hjärnan?
Forum > Harry Potter > Har du fått HP på hjärnan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
7 nov, 2012 19:29 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
7 nov, 2012 19:57 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Det känns ju som om alla på mugglis har det, för annars skulle de nog knappast vara med i mugglis.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 7 nov, 2012 20:01 |
|
Anjelina
Elev |
HP är alltidn på hjärtat!!
Harry Potter♥ 7 nov, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Det känns ju som om alla på mugglis har det, för annars skulle de nog knappast vara med i mugglis. Sirius-Jag tror att du missuppfattade lite. Det jag menar är att man liksom tänker på HP VÄLDIGT mycket. Det jag menar är inte att man tänker på Hp hela tiden men ofta.Det jag glömde i första inlägget är "att man inte bara ska skiva att man har det och vill vara med". Att man sen om man vil bevaka tråden och chatta med varandra.Det blir roligare då. 8 nov, 2012 15:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Skriv upp mig
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jepp. Skriv upp mig som medlem otto Ska bli! 10 nov, 2012 15:55 |
Forum > Harry Potter > Har du fått HP på hjärnan?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen