Nya Drakar?
Forum > Mugglarportalen > Nya Drakar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairydust
Elev |
Visar mitt intresse genom att skriva här.
Fler drakar hade varit fint I don't wanna break these chains! 6 nov, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
"Drakar är väldigt sällsynta, och det finns inte särskilt många av dem kvar i Storbritannien (förutom de vanliga walesiska gröna och de svarta från Hebriderna)." « Magiska varelser i Harry Potter
och sedan dessa drakar som kommer på tal.. 9 nov, 2012 13:50 |
Forum > Mugglarportalen > Nya Drakar?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen